3510i maakt irritant geluid

Pagina: 1
Acties:

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-05 10:18
Ik gebruik m'n 3510i samen met een Mr.Handsfree in de auto. Ik hoor echter een continue irritant getik/geplop/gekrak geluid uit de luidspreker van de Mr.Handsfree komen. Het geluid heeft ongeveer het ritme van een secondewijzer, is niet heel hard maar als ik bij een stoplicht sta te wachten is het duidelijk hoorbaar. Als ik m'n oude 3310 er op aansluit heb ik nergens last van.
Iemand enig idee wat dit door komt?

Verwijderd

Ferret schreef op 09 July 2003 @ 07:58:
Ik gebruik m'n 3510i samen met een Mr.Handsfree in de auto. Ik hoor echter een continue irritant getik/geplop/gekrak geluid uit de luidspreker van de Mr.Handsfree komen. Het geluid heeft ongeveer het ritme van een secondewijzer, is niet heel hard maar als ik bij een stoplicht sta te wachten is het duidelijk hoorbaar. Als ik m'n oude 3310 er op aansluit heb ik nergens last van.
Iemand enig idee wat dit door komt?
Die connector die je nu gebruikt is waarschijnlijk ontworpen voor de 3310 en niet voor de 3510i, ook al past ie wel hij is niet echt geschikt als ik lees dat het kraakt en piept. Een connector bestellen voor je 3510i (22 euro) bij Mr. Handsfree is schijnbaar de oplossing.

http://www.mrhandsfree.nl/db/leverbaar.php3

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2003 11:22 ]

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-05 10:18
Vreemd, ik heb het nog gevraagd in de winkel en die vertelde dat het geen probleem zou zijn omdat de connectoren hetzelfde zijn. Ik stuur wel even een mailtje naar Mr.Handsfree om te vragen wat hun advies is. Thanks voor de tip!

Verwijderd

De aansluiting is inderdaad hetzelfde, maar de software van die 2 toestellen is niet compatible. Daarom stoort het. Eerlijk gezegd bof je nog dan, want het komt ook vaak voor dat die het gewoon helemaal niet doet.