meerdere pc-anywhere achter freesco

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• whizzkey
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-11-2022
situatie is als volgt:

thuisplek 1 --> pc-anywhere --> internet --> freesco --> pc-anywhere --> werkplek 1

thuisplek 2 --> pc-anywhere --> internet --> dezelfde freesco --> pc-anywhere --> werkplek 2

Ik wil dus eigenlijk achter mijn freesco-router op 2 verschillende plaatsen een computer kunnen benaderen via pc-anywhere.

nou had ik bedacht: verander de poorten. dus i.p.v. de standaard-poort pak je voor de 2e verbinding een ander poort-nummer en laat je deze via freesco naar het goede ip-adres sturen met het standaard poort-nummer van pc-anywhere.

Het probleem waar ik nu mee zit: Hoe krijg ik van thuis uit met pc-anywhere een ander poort-nummer?

ip-adres met : erachter werkt niet. Heeft er iemand misschien ideeen hoe dit op te lossen?

Jep

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

misschien niet wat je bedoeld maar je kan ook een routertje kopen, dan heb je lekker 100Mbit en ff prikken en het werkt, geen gedoe.
Ik had eerst ook een ouwe compaq staan als freesco router, maar heb nu een draytek.
ideaal!
draytek is misschien een beetje prijzig maar er zijn ook goedkope alternatieven vanaf een euro of 40.

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-08 13:57
Staat op de site van Symantec hoe je de poort kan veranderen.

http://service4.symantec....sf/docid/2001021417112312

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 21:12

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Met dank aan Rusty dus ;)
Volgende keer zelf even zoeken ;)

Braaikamer - Smoke&BBQ

Dit topic is gesloten.