Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Reactie behouden als reply niet geplaatst kan worden

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• RolandWitvoet
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Het originel topic ( Sluiten van topics vertragen ) is afgedreven naar LA en ik weet niet of het dan nog opgemerkt wordt als feature-request, vandaar dat ik het hier maar even (in een iets afwijkende vorm) opnieuw post. De discussie mag gewoon gevoerd blijven worden in Sluiten van topics vertragen

-
Waneer ik een reply submit die niet meer geplaatst mag worden vanwegen een inmiddels gezet slotje, had ik behalve de foutmelding ook graag mijn tekst weer op het scherm. Die kan ik dan copy-pasten en bijvoorbeeld naar de TS mailen, een modje kan vragen of het nog geplaatst mag worden of bewaren voor een volgende keer.
Momenteel is het echter zo dat je je tekst kwijt bent want terugbladeren levert in veel gevallen een leeg formulier op.

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Dit topic is gesloten.