http://filext.com/detaillist.php?extdetail=gi
...kan natuurlijk ook een gifje zijn waar de laatste letter van afgevallen is
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
nee, het zijn zeker geen gifje, en nee ik kan ze ook niet openen met notepad/wordpad. Bestand is ongv. 1GB groot.
1 GB groot...klinkt als een Image bestand dat achtergelaten is door een brand programma!
There is no place like ::1
Een gigabyte groot, en je weet niet waar dat bestand vandaan komt?
Zou maar eens een virusscanner gaan draaien.
Zou maar eens een virusscanner gaan draaien.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Een gifje van een gigabyteRataplan schreef op 09 July 2003 @ 02:00:
http://filext.com/detaillist.php?extdetail=gi
[edit]
Dit klinkt wel aannemelijk:
zoeken op: "*.gi" + fileIs there any other programs besides Prassi PrimoDVD that can burn a .gi file? I have a Sony DRU-500A and PrimoDVD doesn't recognize my drive. Thanks!
[ Voor 47% gewijzigd door DUX op 09-07-2003 02:15 ]
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Hoogstwaaschijnlijk een image file dus, met een grootte van 1 gigabyte kan dat heel goed kloppen.
Verder wil ik je er wel even op wijzen om je topic voortaan in het juiste subforum te plaatsen, daar de stickey topics door te nemen, want dan had je je antwoord kunnen vinden.
Een duidelijkere topictitel ("Waarmee open ik .gi bestanden?" zou al een stuk duidelijker zijn geweest), en een duidelijkere topicstart met wat je al geprobeert en opgezocht heb zou ook geen overbodige luxe zijn geweest. Neem dus aub even het stappenplan door
Verder wil ik je er wel even op wijzen om je topic voortaan in het juiste subforum te plaatsen, daar de stickey topics door te nemen, want dan had je je antwoord kunnen vinden.
Een duidelijkere topictitel ("Waarmee open ik .gi bestanden?" zou al een stuk duidelijker zijn geweest), en een duidelijkere topicstart met wat je al geprobeert en opgezocht heb zou ook geen overbodige luxe zijn geweest. Neem dus aub even het stappenplan door
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()