*.gi files

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-05 10:56
weet iemand toevallig hoe ik *.gi files kan open?

Verwijderd

Ik ken ze niet, maar probeer eens kladblok misschien staat er gwn wat info in :P

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

http://filext.com/detaillist.php?extdetail=gi

...kan natuurlijk ook een gifje zijn waar de laatste letter van afgevallen is :P

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-05 10:56
nee, het zijn zeker geen gifje, en nee ik kan ze ook niet openen met notepad/wordpad. Bestand is ongv. 1GB groot.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

1 GB groot...klinkt als een Image bestand dat achtergelaten is door een brand programma!

There is no place like ::1

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Een gigabyte groot, en je weet niet waar dat bestand vandaan komt?

Zou maar eens een virusscanner gaan draaien.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:22

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Rataplan schreef op 09 July 2003 @ 02:00:
http://filext.com/detaillist.php?extdetail=gi

...kan natuurlijk ook een gifje zijn waar de laatste letter van afgevallen is :P
Een gifje van een gigabyte :) Waar op je HD heb je dat bestand gevonden?

[edit]
Dit klinkt wel aannemelijk:
Is there any other programs besides Prassi PrimoDVD that can burn a .gi file? I have a Sony DRU-500A and PrimoDVD doesn't recognize my drive. Thanks!
zoeken op: "*.gi" + file

[ Voor 47% gewijzigd door DUX op 09-07-2003 02:15 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Hoogstwaaschijnlijk een image file dus, met een grootte van 1 gigabyte kan dat heel goed kloppen.

Verder wil ik je er wel even op wijzen om je topic voortaan in het juiste subforum te plaatsen, daar de stickey topics door te nemen, want dan had je je antwoord kunnen vinden.
Een duidelijkere topictitel ("Waarmee open ik .gi bestanden?" zou al een stuk duidelijker zijn geweest), en een duidelijkere topicstart met wat je al geprobeert en opgezocht heb zou ook geen overbodige luxe zijn geweest. Neem dus aub even het stappenplan door :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.