Ik heb bij een kenis chello met een motorola modem (dynamische ip) als ik de router(E-tech duel speed) enzo instel werkt alles perfect. Maar nu komt de probleem.
De router en kabelmodem gaan nooit uit(computers wel), en naar een paar dagen werkt internet niet meer(meestal op de zelfde lease tijd als de ip).
Dan probeer ik in de router DHCP renew, en ik krijg dus GEEN nieuwe ip, alles staat op 0.0.0.0 , als ik de kabelmodem uit/aan doe, en doe DHCP renew heb ik weer een ip.
Dit is best lastig, vooral die mensen hebben 0 verstand van computers, en om de router/kabelmodem steeds uit te doen met de computer is zeer lastig.
Is dit een bekent probleem, of is er iets mis met de router/kabelmodem?
(ik heb de router bij mijzelfs getest, was goed maar ik heb een staticse ip)
De router en kabelmodem gaan nooit uit(computers wel), en naar een paar dagen werkt internet niet meer(meestal op de zelfde lease tijd als de ip).
Dan probeer ik in de router DHCP renew, en ik krijg dus GEEN nieuwe ip, alles staat op 0.0.0.0 , als ik de kabelmodem uit/aan doe, en doe DHCP renew heb ik weer een ip.
Dit is best lastig, vooral die mensen hebben 0 verstand van computers, en om de router/kabelmodem steeds uit te doen met de computer is zeer lastig.
Is dit een bekent probleem, of is er iets mis met de router/kabelmodem?
(ik heb de router bij mijzelfs getest, was goed maar ik heb een staticse ip)