Toon posts:

Game spy arcade serverlist refresh

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik gamespy arcade 1.3d start om een server uit te zoeken doet ie het de eerste keer perfect, direct komen de servers er te staan met de pings en alles erop en eraan. Maar wanneer ik de lijst wil refreshen doet ie dit niet, er komt of te staan 0/0 servers, of 0/374 servers. Maar geen lijst meer met beschikbare servers.

Als ik heel lang wacht en dan nog een refresh doe dan komt de lijst zo nu en dan weer tevoorschijn, en ook als ik gamespy opnieuw start, maar dan is hetzelfde probleem nog steeds aanwezig. (opnieuw refreshen = weigeren)

Ik maak gebruik van een firewall, maar het maakt niet uit of deze nou aan of uit staat, het probleem blijft.

Verder heb ik hier thuis een netwerkje (chello i-net) dmv een router. Wellicht dat het hier iets mee te maken heeft.

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
My country uit zetten helpt meestal. En anders wordt het tijd om een echt programma te gebruiken. Welk spel gebruik je het trouwens voor?

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Hyp3rman schreef op 08 July 2003 @ 23:42:
My country uit zetten helpt meestal. En anders wordt het tijd om een echt programma te gebruiken. Welk spel gebruik je het trouwens voor?
Ik gebruik het meestal voor Mohaa Spearhead, en my country staat uit.

Welke (goede) alternatieven zijn er voor gamespy?

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Voor die game weet ik ze niet, sorry. Maar misschien moet je all seeing eye eens proberen weet niet of dat mohaa ondersteund. Voor meer info moet je ff zijn het battlefield topic.

klik

[ Voor 22% gewijzigd door Hyp3rman op 09-07-2003 01:17 ]

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Verwijderd

meschien is het handig om HLSW te downloaden klik hier: http://www.hlsw.org/index...d_id=7&mirror=34&header=1 maar je moet wel zelf de servers invoeren.

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04-2025
hint: All Seeing Eye

[ Voor 3% gewijzigd door caspergt op 09-07-2003 22:39 ]

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Pagina: 1