Toon posts:

Te veel geheugen voor Direct-X????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op de beurs 2x128Mb pc133 gekocht ter vervanging van mijn 2x64Mb pc100 (voor andere comps).

Na wat gehannes werkt het nou eindelijk op 1 voorwaarde. Als er maar 128Mb in zit. Maakt niet uit welke van de 2, als er maar 128Mb inzit. Als ik ze er alle 2 in doe, dan start windhoos wel etc, maar DirectX spellen crashen bijna meteen (zonder foutmelding ofzo). OpenGL doet het echter wel gewoon. Ik heb zo een beetje alles geprobeerd, maar het lukt niet met alle 2 de dimms erin.

Help :'(!!!

Verwijderd

euh alles is directX hoor ook opengl , je bedoelt waarschijnlijk d3d ? ligt misschien aan dat het 2 verschillende merken dimmen zijn waarvan er 1 niet goed word ondersteund door je mobo (8>

Verwijderd

Topicstarter
Euhm volgens mij is DirectX en OpenGL toch echt wat anders hoor. DX is van M$, OpenGL van Silicon Graphics. En als je geen DX hebt geinstalleerd kan je dus echt wel OpenGL spellen spelen.

Enfin, is het zelfde type geheugen, en het maakte niet uit welke van de 2 er inzit (voor eventueel mindere kwaliteit van een dimm)!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

opengl staat inderdaad los van microsoft

voor zover ik weet is directx niet gelimiteerd aan geheugen. ik heb er netjes 2 x 128 in, en geen problemen

probeer directx volledig te deinstalleren, dmv een prg?, en installeerd directx8 schoon op je system

wat voor videokaart heb je

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:00

4POX

Everybody is wired

een s in een 4kantje..
"levin" op zijkant..
648rs22.a andere zijkant...
op de chip:
SG S4 0029