Toon posts:

WMA-encoder

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik binnenkort een MP3 speler krijg met een beperkte hoeveelheid geheugen, wil ik zoveel moglijk muziek op 1 SDkaartje proppen. WMA is dus een logisch oplossing.

Ik ben op zoek naar een makkelijk te gebruiken WMA encoder om van bestaande MP3's en CD's WMA files te maken. Heeft iemand ervaring met een makkelijk encoder? Kent iemand EZ CDA Extractor? of CDex?

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 11:47
Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 22:49:
Omdat ik binnenkort een MP3 speler krijg met een beperkte hoeveelheid geheugen, wil ik zoveel moglijk muziek op 1 SDkaartje proppen. WMA is dus een logisch oplossing.

Ik ben op zoek naar een makkelijk te gebruiken WMA encoder om van bestaande MP3's en CD's WMA files te maken. Heeft iemand ervaring met een makkelijk encoder? Kent iemand EZ CDA Extractor? of CDex?
Met musicmatch jukebox kan dat makkelijk.

www.musicmatch.com

Edit: dit was ook wel via de search te vinden hoor ;)

http://search.gathering.t...5D=&data%5Bsearch%5D=Zoek

[ Voor 26% gewijzigd door Banshee op 08-07-2003 22:53 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dit is inderdaad makkelijk te vinden. Volgende keer eerst even zelf wat moeite doet, dat scheeld weer een topic :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Rafe
  • Laatst online: 27-06-2025
Er is eerder vandaag al een opsomtopic over encoders aan bod gekomen, Welk programma gebruik jij om CDs te rippen? *

Ook door te [google=wma encoder] en te kijken op bekende download sites moet er vast wel een programma te vinden zijn dat aan je eisen voldoet.

Zoek en gij zult vinden ;)

edit:
Grrr @ XceeD

[ Voor 6% gewijzigd door Rafe op 08-07-2003 22:57 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Vakabtiemodje... en nog traag ook :X

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Rafe
  • Laatst online: 27-06-2025
Jij bent anders trager met deze bovenstaande reply dan dat ik was met mijn vorige 8)7
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.