Toon posts:

Java-Games Downloaden Via WAP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer spelletjes te downloaden voor op mijn Nokia 6610 maar ik krijg steeds de foutmelding: "Invalid File". Nu las ik in een topic op GOT en daar stond precies dezelfde situatie uitgelegd. Daarin werd aangeraden om je "Sessiemodus" op "doorlopend" te zetten i.p.v "tijdelijk". Dit heb ik dus gedaan en nu krijg ik de foutmelding niet meer. Nu zou je zeggen dat de probleem is opgelost , maar helaas. Nu krijg ik als ik op downloaden toets, de melding ""wordt gedownload" maar dit gaat oneindig door en het downloaden wordt niet afgerond. Wat kan ik doen om de java-games succesvol te downloaden? Dit probleem komt bij meerdere gebruikers voor en dacht ik bij mezelf: Misschien een goed idee om een topic te openen over dit onderwerp.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Probeer eens een andere WAP provider. Bij mij werkt eik alleen Mobelle goed...

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij werkt Mobelle het helemaal niet. Dus dat foutmelding hangt gewoon van de WAP-Provider af? Ik heb Vizzavi. Bij Mobelle kan ik niet eens inbellen, hoewel ik de instellingen via de website van hun heb gestuurd.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Nee, die foutmelding KAN van de provider afhangen. Hoeft niet :)

Maar erg vreemd. Bij mij werkt mobelle prima.

Probeer evt. eens een andere WAP site?

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij doet het alleen Vodafone :/ . Ik heb 5 verschillende instellingen staan en alleen Vizzavi doet het, echt waar .. Ik snap er zelf ook niks van. :? Bij Vizzavi kan ik alleen inbellen alleen via de menu-optie "Home".

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 22:43 ]