Een korte blik in de FAQ deed mij vermoeden dat dit bericht hier het beste op zijn plek is 
Op de frontpage is op het moment het artikel te vinden over de schorsing van Megaprovider. De titel doet, onterecht, vermoeden dat Bevelander als persoon geschorst is.
Dit is in eerste instantie mijn schuld, want ik dacht in het persbericht van de NLIP te hebben gelezen dat het 'lid' (en hierbij dacht ik direct aan een persoon) geschorst was. (en zodoende dus ook het verhaal door de submit gehaald)
Dit terwijl het bericht heel duidelijk weergeeft dat het om het bedrijf gaat, en niet om Beef zelf.
Omdat we natuurlijk ook zitten met de lengte van de titel zou je kunnen zeggen:
Megaprovider geschorst wegens spam-affaire
Dit past nog netjes denk ik
(nooit gedacht dat ik die gast nog zou gaan verdedigen zeg
)
Op de frontpage is op het moment het artikel te vinden over de schorsing van Megaprovider. De titel doet, onterecht, vermoeden dat Bevelander als persoon geschorst is.
Dit is in eerste instantie mijn schuld, want ik dacht in het persbericht van de NLIP te hebben gelezen dat het 'lid' (en hierbij dacht ik direct aan een persoon) geschorst was. (en zodoende dus ook het verhaal door de submit gehaald)
Dit terwijl het bericht heel duidelijk weergeeft dat het om het bedrijf gaat, en niet om Beef zelf.
Omdat we natuurlijk ook zitten met de lengte van de titel zou je kunnen zeggen:
Megaprovider geschorst wegens spam-affaire
Dit past nog netjes denk ik
(nooit gedacht dat ik die gast nog zou gaan verdedigen zeg