BeoCom 4

Pagina: 1
Acties:

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:51

jasjenl

Liab A Tymo

Topicstarter
Ik ben voor thuis op zoek naar een nieuwe DECT telefoon. De eisen die ik eraan stel zijn: goede geluidskwaliteit, nummerweergave en een mooi design. Nu zag ik vandaag op de Primafoon site de BeoCom 4 (van Bang & Olufsen) staan (zie hier, hier, hier of hier) en dat lijkt me wel een heel fraai apparaat. Alleen is de prijs niet onaanzienlijk (295 eur, wat dan voor een B&O telefoon nog niet eens zo duur blijkt te zijn..), dus de kwaliteit zou dit dan wel enigszins moeten rechtvaardigen. Ik ben me er wel van bewust dat je bij zo'n telefoon ook (veel) voor 't design betaalt, maar ik zou vooraf toch wel graag eens wat ervaringen van andere gebruikers met B&O telefoons in het algemeen en dit model in 't bijzonder vernemen.

Dus, wie heeft er wel eens zo'n telefoon gebruikt of bezit er wellicht een heeft wat boeiende ervaringen te delen?

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05 22:39

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Ik heb zelf een BeoCom 2500 , en vind het een zeer fijn model vooral de geluid kwaliteit.

de menu van de beocom 4 is wel mooi , moet je gewoon ff proberen :)

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:19
Beocom 4 is mooi sjiek toestelletje, ligt lekker in de hand, en heeft niet teveel poespas.
Voor de rest kan ik er niet veel over vertellen omdat wij hem in de winkel zelf niet gebruiken.

Prijs is inmiddels wel 305 euro.

Tijd van werken, tijd van rusten

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-03 13:06

Rum

Wij hebben 3 B&O telefoons, waarvan 1 draadloos (2x BeoCom 1401 en 1x BeoCom 5000). De kwaliteit is behoorlijk goed. Zeker over de geluidskwaliteit nix te klagen. Het enige nadeel is dat van die 5000 de batterij nogal snel leeg is! We hebben dat ding n jaar of 4 en hebben al 2 accu's versleten!