COMPAQ P110 beeld in eens geel

Pagina: 1
Acties:

• napp
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-07-2021
Zit ik gisteren te gamen hoor ik in eens klik in mijn monitor en is mijn beeld geel gekleurd. :'(
Alle instellingen geprobeerd om weer normaal beeld te krijgen maar noppes. :(
Heb me wel laten vertellen dat er een potmeter in de monitoren zit om de helderheid in te stellen.
Wie heeft hier ervaring in. _/-\o_

Gaarne tips en hints

[ Voor 4% gewijzigd door napp op 08-07-2003 22:16 ]

3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-07 23:05
Nou ik heb weleens hetzelfde probleem gehad met mijn Dell monitor. En ik kwam er niet totdat mijn broertje het ding een stukje verschoof, opeens was alle weer als normaal 8)7 . Misschien wilt het bij jou ook helpen, ik weet het klinkt raaar, maar nooit geschoten is altijd mis. :P

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-08 15:12

samo

yo/wassup

als deze geel word is het vaak een kabel die niet helemaal goed zit, speel eens met de aansluitingen en kijk wat er dan komt...
misschien... (al vaak meegemaakt)

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Het kan goed zijn, dat er een tor of een ic uit geklapt is wat dat gele beeld geeft. Waar kom je vandaan? Heb hier een goedkoper monitoren reparatie boer.

• napp
samo-arne schreef op 09 July 2003 @ 15:13:
als deze geel word is het vaak een kabel die niet helemaal goed zit, speel eens met de aansluitingen en kijk wat er dan komt...
misschien... (al vaak meegemaakt)
Ik heb op helpdesk gewerkt :Y) dit overkomt mij niet, dit is het eerstte waar ik naar kijk je moet eens weten wat die type mutsen 8)7 af en toe uit spoken met de computers op de zaak |:(
En het zijn allemaal de nieuwste P4 :9~ helaas :'(

• napp
Verwijderd schreef op 09 juli 2003 @ 19:11:
Het kan goed zijn, dat er een tor of een ic uit geklapt is wat dat gele beeld geeft. Waar kom je vandaan? Heb hier een goedkoper monitoren reparatie boer.
Ik woon in vlaardingen zo'n 35 km van jou vandaan volgens je profiele

• Ander
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-08 10:37
Heb je al een Degauss geprobeerd?

Greetz, Ander || Specs

Verwijderd

ik heb hier wel een toko die er naar wil kijken. maar je zal ook wel wat in de buurt hebben denk ik. als je het adres moet hebben. moet je het maar zeggen dan mail ik het je wel.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:54
Geel beeld wil normaal zeggen dat een van kleuren is weggevallen of sterk verminderd is. In dit geval rood.

Dit kan allerlei oorzaken hebben, van kabelbreuken en slechte contacten tot kapotte onderdelen ofzo..
Kabelbreuken en losse contacten kun je nog wel vaststellen door gewoon wat met de kabel te rommelen, of gewoon een klap op de monitor te geven.

• napp
Twynn schreef op 10 July 2003 @ 16:49:
Geel beeld wil normaal zeggen dat een van kleuren is weggevallen of sterk verminderd is. In dit geval rood.

Dit kan allerlei oorzaken hebben, van kabelbreuken en slechte contacten tot kapotte onderdelen ofzo..
Kabelbreuken en losse contacten kun je nog wel vaststellen door gewoon wat met de kabel te rommelen, of gewoon een klap op de monitor te geven.
Nee heb ik al gecontrolleerd het eerstte wat ik doe, ik heb op mijn werk vaak met dit soort problemen te maken gebruikers aaaargghh
Het erge is dat allebei mijn schermen hier last van hebben af en toe flist het even naar normaal beeld maar het blijft geel.
Heb al vervanging voor de schermen nu maar toch wil ik wel eens weten of dat klopt van die potmeter misschien is het nog bij te draaien of anders die potmeter vervangen.

En dan zie je ze raar kijken als je een klap op de monitor geef ;)

[ Voor 4% gewijzigd door napp op 10-07-2003 18:10 ]

Pagina: 1