Gigabyte 7IXE, AMD K7 700, 512Mb, GeForce MX 200 64Mb, 40X Plextor SCSI CD-ROM, 4X4X20 Plextor Burner, 5X Creative DVD Encore, Iomega Zip 100Mb, Guillemot Fortisimo, Edimax 10/100Mbit NIC, SCSI Controller, 19" IIlyama 901HT
Ik heb niet echt een idee waar het aan kan liggen, maar ik hoop dat je het kan fixen, want ik denk niet dat je nog een nieuwe kan vinden; Onstream in Eindhoven opnieuw failliet
MMMM das dan mooi *u* wordt er nog wel support gegeven
Gigabyte 7IXE, AMD K7 700, 512Mb, GeForce MX 200 64Mb, 40X Plextor SCSI CD-ROM, 4X4X20 Plextor Burner, 5X Creative DVD Encore, Iomega Zip 100Mb, Guillemot Fortisimo, Edimax 10/100Mbit NIC, SCSI Controller, 19" IIlyama 901HT
Klopt. Onstream is failliet en start niet door.
Garantie/reparatie kan dus helaas niet meer gegeven worden. Hastec (de officiele distributeur van onstream in nederland) heeft echt een grote voorraad van onstream spullen opgekocht en kan zo tegen sterk gereduceerde prijzen een nieuwe aanbieden. Reken zo rond de 25-30% van wat het ding ooit nieuw heeft gekost......
Garantie/reparatie kan dus helaas niet meer gegeven worden. Hastec (de officiele distributeur van onstream in nederland) heeft echt een grote voorraad van onstream spullen opgekocht en kan zo tegen sterk gereduceerde prijzen een nieuwe aanbieden. Reken zo rond de 25-30% van wat het ding ooit nieuw heeft gekost......
Verwijderd
Weet je zeker dat je catrige niet naar de kloten is? Heb ik heel vaak gehad. Bij elke reboot van die machine trok dat ding de catrige kapot en konden we weer een nieuwe halen. Echt een k*t-oplossing, dat onstream. Toen maar gewoon een dat-streamer van internet gehaald voor veel minder dan die onstream en was vele malen beter.
Men vecht zich rot om de laatste 'scraps' van de onstreams en zelfs Hastec wordt daarbij links en rechts soms voorbijgestreefd door andere ondernemingen die de support zolang mogelijk willen voortzetten alvorens ze over stappen op alternatieven zoals AIT-1 of VXA-1.
Bij het vinden van een nieuwe unit/support wens ik je veel succes! Maar ik geef je weinig kans eerlijk gezegd.
Bij het vinden van een nieuwe unit/support wens ik je veel succes! Maar ik geef je weinig kans eerlijk gezegd.
Pagina: 1