ik heb t volgende probleem, vanmorgen heb ik een bios update gedaan zodat mijn msi 745 ultra mijn XP 2400+ zou herkennen. sinds die bios update wil mijn msn6 niet meer connecten
zou iemand mij kunnen vertellen waarom dit zo is en/of hoe ik dit op kan lossen?
Wat voor foutmeldingen geeftie aan 
Heb je het geprobeerd met oudere versies
Wat heb je zelf al geprobeerd
En lees gelijk Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) ff door, hier kunnen we namelijk niet veel mee
Heb je het geprobeerd met oudere versies
Wat heb je zelf al geprobeerd
En lees gelijk Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) ff door, hier kunnen we namelijk niet veel mee
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
"het aanmelden bij .NET messegner service is mislukt omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is" en ja ik heb t met andere versies geprobeerd, msn 4.6 en msn 5.0 die werken wel, op de andere pc beneden kan ik me wel aanmelden met 6.0
Heb je eigenlijk wel verbinding met het internet sinds die update?
Ik denk dat de update niet iets direct met MSN 6 te maken heeft, ik zou het eerder bij je netwerk adaptor zoeken
(of welke andere internet verbinding dan ook
)
Ik denk dat de update niet iets direct met MSN 6 te maken heeft, ik zou het eerder bij je netwerk adaptor zoeken
[ Voor 12% gewijzigd door simon op 08-07-2003 21:13 ]
|>
Staat je klok wel goed? is een bekend probleem bij msn 6 toch?
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
ik had iets soortgelijks (na een of andere update) niets hielp...uiteindelijk winxp maar opnieuw geinstalleerd...
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Kan je niet met een andere versie van MSN of desnoods een ander chatprogramma verbinden?
MSN 6 is tenslotte nog beta en schijnt nog wel eens de neiging te hebben om niet te kunnen verbinden terwijl andere versies/programma's geen probleem er mee hebben.
MSN 6 is tenslotte nog beta en schijnt nog wel eens de neiging te hebben om niet te kunnen verbinden terwijl andere versies/programma's geen probleem er mee hebben.
oke, msn 6 werkt weer, ik ben eerst overgestapt naar xp pro, en heb ook meteen de datum in de bios veranderd (die stond op 9 oktober 2002) nu werkt msn 6 weer wel
Pagina: 1