Toon posts:

msn6 & ami bios 1.6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb t volgende probleem, vanmorgen heb ik een bios update gedaan zodat mijn msi 745 ultra mijn XP 2400+ zou herkennen. sinds die bios update wil mijn msn6 niet meer connecten :( zou iemand mij kunnen vertellen waarom dit zo is en/of hoe ik dit op kan lossen? _/-\o_

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Wat voor foutmeldingen geeftie aan :?

Heb je het geprobeerd met oudere versies :?

Wat heb je zelf al geprobeerd :?

En lees gelijk Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) ff door, hier kunnen we namelijk niet veel mee

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

heb je messenger dan al een keertje opnieuw geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
"het aanmelden bij .NET messegner service is mislukt omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is" en ja ik heb t met andere versies geprobeerd, msn 4.6 en msn 5.0 die werken wel, op de andere pc beneden kan ik me wel aanmelden met 6.0 :/

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:40
Heb je eigenlijk wel verbinding met het internet sinds die update?

Ik denk dat de update niet iets direct met MSN 6 te maken heeft, ik zou het eerder bij je netwerk adaptor zoeken :) (of welke andere internet verbinding dan ook :P)

[ Voor 12% gewijzigd door simon op 08-07-2003 21:13 ]

|>

Verwijderd

Topicstarter
verbinding met internet is er (zit nu op deze pc :p) LAN werkt ook prima alleen msn 6 niet :(

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 23:14

Paitor

rages doen :P

Staat je klok wel goed? is een bekend probleem bij msn 6 toch?

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

En als je dan op help klikt bij die error staat er zeker: kleine problemen?

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

ik had iets soortgelijks (na een of andere update) niets hielp...uiteindelijk winxp maar opnieuw geinstalleerd...

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Kan je niet met een andere versie van MSN of desnoods een ander chatprogramma verbinden?
MSN 6 is tenslotte nog beta en schijnt nog wel eens de neiging te hebben om niet te kunnen verbinden terwijl andere versies/programma's geen probleem er mee hebben.

Verwijderd

Topicstarter
oke, msn 6 werkt weer, ik ben eerst overgestapt naar xp pro, en heb ook meteen de datum in de bios veranderd (die stond op 9 oktober 2002) nu werkt msn 6 weer wel _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Pagina: 1