Heb je toevallig ook gezocht? ik zoek 1 minuut en ik vind dit: Genlock Mixer
Het bestaat dus... dan lijkt het me ook niet zo moeilijk om uit te vinden waar dat verkocht/verhuurt wordt. Is er geen AV-verhuurbedrijf bij je in de buurt?
Het bestaat dus... dan lijkt het me ook niet zo moeilijk om uit te vinden waar dat verkocht/verhuurt wordt. Is er geen AV-verhuurbedrijf bij je in de buurt?
Ja ik heb gezocht en ja dat apparaat ken ik, maar het is niet wat ik bedoel... de Genlock mixer is een ding waarmee je video/vga overlays kunt maken, bedoeld voor titels bijvoorbeeld (computergemaakte titel over een videobeeld heen zetten). Wat ik bedoel is een apparaat waarmee je als het ware een FADE kunt maken van het ene beeld (vga) naar het andere (video), of andersom, dus dat de beelden vloeiend in elkaar overlopen...
Je kunt altijd een profesionele scan converter nemen om van VGA naar video te gaan en dan via een video mengpaneel de signalen de mixen.
ER bestaan toch gewoon video mengtafels (als ik me niet vergis)... Bij een beetje zoeken heb je ze zo gevonden
Blog (Linux-related)
Ik heb die video mengtafels meestal gezien bij de betere foto/video zaak... kijk/vraag daar eens
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Pagina: 1