Toon posts:

Redirect tegenhouden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk te voorkomen dat je geredirect wordt?

dus ik ga naar www.x.com, en deze wil mij verwijzen naar www.y.com
is hier een proggie voor bijvoorbeeld?

vroeger toen ik nog een langzame verbinding had wou dat nog wel eens lukken maar nu...

bedankt alvast

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 11:00
Waarom zou je dat dan willen?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 12:42
==> SA :)

Verwijderd

Inderdaad ja... waar zou je dit voor gaan gebruiken? Ik zou zeggen als het pop-ups zijn... gebruik een pop-up killer... maar dat zal denk ik wel niet.

Verwijderd

Topicstarter
//dank voor de move, was aan het twijfelen!

om de bron van een pagina te bekijken :)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

kun je die pagina niet gewoon in frontpage ofzo openen ........ dan zal ie die redirect niet meenemen maar gewoon die code ophalen :)

Iperf

Verwijderd

Scripting uitzetten, Escape drukken of de pagina waarnaartoe reffered wordt in je hosts-file zetten met IP 0.0.0.0

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Onder Windows XP kunnen de meeste programma's direct van het internet files openen; dus de URL in notepad openen zou moeten werken :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

in IE: view-source:http://www.x.nl ;) werkt super.. http:// moet er wel voor anders werktie niet..

wouter

Verwijderd

Topicstarter
Toppie! bedankt! :)

oh! stop! niet opgelost: wat jullie voorstellen werkt wel, maar dan krijg ik de bron van www.y.com, niet x!!

iemand nog een idee :?

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 21:40 ]

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 16:09
Bij Opera kun je uitschakelen of redirecting ana mag staan..

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Weet je wat voor redirect het is? Een javascript redirect (onLoad in de body tag die een functie aanspreekt om een andere URL te laden) of misschien een META refresh?
Javascript kun je meestal wel uitzetten in je browser. Sommige browsers kunnen ook een meta refresh negeren.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 17:21
met popupcop kan je alle mogelijke elementen uitzetten, popupcop instaleren op het hoogste niveau zetten en naar de pagina gaan. ook META refreshs worden door dat progje opgevangen.
Pagina: 1