Toon posts:

Site-check

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mede Tweakers/Designers!!

Ik heb zojuist de laatste hand gelegt aan het design van mijn vernieuwde website >:) (8> Voor mijn gevoel is ie nu echt helemaal af, maar ik sta uiteraard voor verbeteringen open!!

Daarom graag jullie reacties zodat ik eventueel nog wat schoonheidsfoutjes weg kan werken :7

www.vandeuren.de

Thanks! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-08 13:41
Hey, welkom op GoT... Leuk dat je lid wordt :)

Helaas doet GoT niet aan sitechecks :'(

Als je je site echt goed wilt laten checken kun je het beste op www.sitechecks.nl kijken, die weten er wel wat van :)

Veel plezier hier nog :)

|>

Verwijderd

Topicstarter
Ow, sorry... dat wist ik niet! Ik ga gelijk ff op die website kijken!

• Nibble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 02:25
Idd, ik heb wel even gekeken en heb een adviesje .. post het niet op sitechecks.. tenzij je bereid bent een overladen berg kritiek over je heen te krijgen..)

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 11:00
Nibble schreef op 08 juli 2003 @ 20:17:
Idd, ik heb wel even gekeken en heb een adviesje .. post het niet op sitechecks.. tenzij je bereid bent een overladen berg kritiek over je heen te krijgen..)
Ben het hiermee eens, het ziet er echt niet uit sorry.
Kan er niet veel van maken

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Wat vinden jullie van mijn site?
Het is dan wel de bedoeling om zélf aan de slag te gaan, en als je eenmaal klaar bent met je website, kunnen we het goed voorstellen dat je er trots op bent. Maar toch is het niet de bedoeling dat je daar een topic over maakt. Er zijn wel speciale websites voor, zoals www.sitechecks.nl, waar je sites kunt beoordelen en laten beoordelen.
Zorg er ook voor dat je je site al in de bekendste browsers hebt bekeken, want het is niet de bedoeling dat je aan anderen gaat vragen hoe de site eruit ziet in een bepaalde browser. Dat valt namelijk onder de term sitechecks, en dus ook spam.
Maar dat was je al duidelijk :) Succes op sitechecks.nl :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.