logitech mouse, pakt een button niet???

Pagina: 1
Acties:

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-08 18:34
ik heb net een maand een vervangende muis ontvangen van logitech , want me andere muis was kapot. dus heb ik hiervoor een cordless mouseman optical gekregen.

nu zit ik met een probleem dat de duimknop in games wordt herkent als mousebutton 1. kan ik het dan niet veranderen dat het mousebutton 3 wordt?
want mousebutton 1 = de linkermuis knop .

btw ik heb de logitech mouseware 4.76
verder draai ik windows xp (zonder sp1)

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-08 07:46
Gewoon ff updaten naar versie 9.76, en dan kijken of alles wel goed werkt, kon je zelf ook eerst eens ff proberen he ?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
In de nieuwste versie van MouseWare kan je sowieso voor elke knop een functie aanwijzen. Dan kan je gewoon instellen dat de duimknop de middelste knop wordt, of de rechtermuisknop (middelste knop is volgens mij m. button 3).

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-08 18:34
ik bedoel 9.46 sorry

Verwijderd

Ik heb ook een Logitech, en ik heb ervaren dat het handiger is om gewoon de standaardmuisdrivers van windows te gebruiken, dan wordt die zowiezo herkend als een vierde knop

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 19:59 ]

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-07 12:11

M14

Ik heb die van mij er gewoon aangehangen, zonder drivers te installen. Doet het perfect. k heb em btw wel aan een usb-poort gehangen ipv ps/2. Ik weet niet of dit uitmaakt. Nooit geprobeerd (k vind via usb makkelijker ivm hotswappen)

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

Pagina: 1