Toon posts:

Probleempje! Computer moet soms inbellen om te updaten

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen??

Ik heb het volgende probleem:

Ik moet ervoor zorgen dat een computer ergens op lokatie een website start vanaf de harde schijf.(dus zonder in te bellen). Maar om een bepaalde perioden (bijv. 1 keer per week) moet hij online gaan om te kijken of er een update beschikbaar is.

Het gaat om computer die reclameboodschappen voorbij laat komen, soms moeten die boodschappen (gewoon *.jpg) ververst worden en moet de computer het internet op om te kijken of er nieuwe reclameboodschappen beschikbaar zijn.

Kan dit via een Html script of moet er een programmaatje voor geschreven worden?

Welke wizzkid kan mij helpen??

Alvast bedankt voor jullie moeite!!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Hoi Lucje, en welkom op GoT :) Je post voldoet niet helemaal aan de eisen die wij hier in Programming en Webscripting aan topics stellen, lees Welkom in P&W: FAQ en Beleid *updated: 05-07* aub. eens helemaal door. Het punt waarop ik je topic sluit is dat je duidelijk geen enkele affiniteit hebt met zelf iets programmeren en hier eigenlijk gewoon een kant en klare oplossing vraagt. Helaas staan wij deze zgn. 'script requests' in ons beleid niet toe. :/

Verder kan ik je nog wel vertellen dat dit met aardig wat moeite in HTML wel wil lukken, maar dat je via ASP of PHP makkelijker klaar bent. Een custom programma kan natuurlijk alles maar is imho overkill. :Y)

Veel plezier nog op GoT :)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.