Tomb Raider 2 ziet vid kaart niet

Pagina: 1
Acties:

• mada
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-07-2023
Tis een oudje, ik weet t, maar het was tenminste de moeite waard om te spelen.
Dus ik wil 'm opnieuw installeren op dezelfde machine waarmee ik 'm vroeger heb gespeeld, en wat denk je: ik kan niet m'n tnt 2 ultra selecteren, dus ik kan 'm alleen maar softwarematig spelen met 256 kleuren, en daar zit ik nou net niet op te wachten.

Ik heb win98 1e editie, creative tnt 2 ultra, sb live, rest boeit niet.

Ik heb drivers geprobeerd van nvidia (nieuwste detonator, daarmee had ik problemen, ik kon m'n resolutie niet goed krijgen, dus ik draai nu met 41.09) en van Creative (originele van CD, doet ie t ook nie mee, en nieuwste van site, maar dat is gewoon de nieuwste detonator, dus daar had ik dezelfde problemen mee).

Hoe krijg ik die Graphic Card van primaire beeldschermstuurprogramma nou op m'n tnt 2?

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-02 19:55

-db-

Hoi

Je zou je kaart natuurlijk kunnen installeren zonder nvidia drivers, dus gewoon als standaard videokaart of zoiets. Dat zou tomb raider toch moeten nemen.

*Als windows zelf al geen drivers in heeft voor je kaart en als dit wel met 3D werkt.

• mada
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-07-2023
Nej ik heb win 98, als je dan standaard vga installeerd kan je maar tot 640X480 bij 16 kleuren of iets dergelijks, dus dat schiet niet op.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:45
Pak is eentje uit de 23 of 1x.xx serie, deze zijn gemaakt voor jouw kaart. Neem directx7/8 er bij :). En het zou moeten werken;).