mobiele telefoon -> pc mbv bluetooth

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:26
Ik heb een Sony Ericsson t68i en een Siemens S55. Beide telefoons hebben bluetooth. Nu wilde ik voor de communicatie tussen mn pc en de telefoons een bluetooth dongle kopen, maar nu vroeg ik me af of dit ook echt goed werkte. Ik heb een seriele datakabel voor m'n s55, en software van siemens zelf, en dat werkt prima. Kan ik in het geval van een bluetooth verbinding die software blijven gebruiken? En hoe zit dat in het geval van de t68i?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-02 03:54

Korakal

Up up up!

Dr_Frickin_Evil schreef op 08 July 2003 @ 18:24:
Ik heb een Sony Ericsson t68i en een Siemens S55. Beide telefoons hebben bluetooth. Nu wilde ik voor de communicatie tussen mn pc en de telefoons een bluetooth dongle kopen, maar nu vroeg ik me af of dit ook echt goed werkte. Ik heb een seriele datakabel voor m'n s55, en software van siemens zelf, en dat werkt prima. Kan ik in het geval van een bluetooth verbinding die software blijven gebruiken? En hoe zit dat in het geval van de t68i?
Kun je beiden gebruiken. Zo'n dongle maakt gewoon een virtuele compoort aan, de software van SE/Siemens ziet niet dat je verbinding maakt zonder draadje.

Lees de betreffende topics maar eens door:
[rml](Sony)Ericsson T68 en T68i [ deel 2][/rml]
[rml]Siemens S 55 :9~ [ deel2][/rml]

Sommige dongles werken iets minder makkelijk, maar dat kun je in die topics terugvinden.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

idd, Bluetooth i.c.m. de genoemde telefoons is al eens besproken. Ik denk dat je eventuele overige vragen het beste in die twee topics kwijt kunt.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.