Een expert is iemand die steeds meer weet over steeds minder, totdat hij alles weet over niks..
Verwijderd
Een thorton is een barton met defect cache geheugen 
Lijkt me dus dat de voltages het zelfde zijn?
als dat zo is dan is het toch een thoroughbred?Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 18:09:
Een thorton is een barton met defect cache geheugen
Moet je ff wat verder kijken wat een Thorton schijnt echt geen Barton met defect cache geheugen te zijn. Maar mijn probleem is dus dat ik niet echt duidelijk kan vinden of ik er een Barton op kan gooie omdat die toch andere fsb hebben dan een Thoroughbred
Een expert is iemand die steeds meer weet over steeds minder, totdat hij alles weet over niks..
Nee, de core is anders bij een barton, de thortons zijn de cores waarvan 256 kb van de totaale 512 kb niet goed goed werkt.
barton = 512 kb
thorton = 256 kb
ja klopt wel,maar het is dan een thoroughbred in een barton jasje....geforce5_guy schreef op 08 July 2003 @ 18:19:
[...]
Nee, de core is anders bij een barton, de thortons zijn de cores waarvan 256 kb van de totaale 512 kb niet goed goed werkt.
barton = 512 kb
thorton = 256 kb
thoroughbred = fsb van 266 (t/m xp 2400)Deaddust schreef op 08 July 2003 @ 18:17:
Moet je ff wat verder kijken wat een Thorton schijnt echt geen Barton met defect cache geheugen te zijn. Maar mijn probleem is dus dat ik niet echt duidelijk kan vinden of ik er een Barton op kan gooie omdat die toch andere fsb hebben dan een Thoroughbred
thoroughbred = fsb van 333 (2600 t/m 2800)
barton = fsb van 333 (muv xp 3200,die is 400)
kijk dan op de supportsite van je mobo fabrikant of ie geschikt is voor een barton.
zo niet hoop dan dat er binnenkort een bios update komt.
Helaas, de Thorton word een 166Mhz FSB cpu en de MSI KT3 Ultra ondersteund slechts 133Mhz FSB. Trek zelf je conclusies maar.
Natuurlijk kán je mazzel hebben dat als je 'm op je mobo prikt ie wel iets doet (op een lagere snelheid), maar aangezien de cpu nog niet uit is kan niemand je dat op dit ogenblik vertellen.
Bij gebrek aan glazen bollen en wichelroedes gaat deze dus dicht
Natuurlijk kán je mazzel hebben dat als je 'm op je mobo prikt ie wel iets doet (op een lagere snelheid), maar aangezien de cpu nog niet uit is kan niemand je dat op dit ogenblik vertellen.
Bij gebrek aan glazen bollen en wichelroedes gaat deze dus dicht
[ Voor 4% gewijzigd door Mentalist op 09-07-2003 00:57 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()