Ik heb sinds een half uurtje me domein en da werkt perfect! Naja, bijna perfect dan. Ik heb heel sendmail op de juiste manier geconfigureerd, maar bij het starten krijg ik de volgende foutmelding(?).
Sendmail start wel gewoon op en met "ps -ax | grep sendmail" staat er gewoon Accepting Connections, maar er komt dus niks binnen. Ik heb het domein ingevuld bij relay domains en local domeins en de users goed ingesteld, maar toch komt er niks binnen.
Iemand enig idee wat ik fout doe en of die foutmelding kwaad kan?
Edit:
Het gaat om het domein monstars-online.net, mischien hebben jullie / heeft u er wat aan?
code:
1
2
3
4
| [root@localhost root]# /etc/rc.d/init.d/sendmail start Starten van sendmail: makemap: error opening type hash map virtusertable.db: Permission denied make: *** [virtusertable.db] Fout 73 [ OK ] |
Sendmail start wel gewoon op en met "ps -ax | grep sendmail" staat er gewoon Accepting Connections, maar er komt dus niks binnen. Ik heb het domein ingevuld bij relay domains en local domeins en de users goed ingesteld, maar toch komt er niks binnen.
Iemand enig idee wat ik fout doe en of die foutmelding kwaad kan?
Edit:
Het gaat om het domein monstars-online.net, mischien hebben jullie / heeft u er wat aan?
[ Voor 8% gewijzigd door m33p op 08-07-2003 17:29 ]