[ATI RAGE 128 PRO] TV-Out Probleem

Pagina: 1
Acties:

• hornage
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-08 16:39
Ik wil graag deze mooie, toch een beetje verouderde kaart aansluiten op mijn tv. Net tv-out kabeltje gehaald. Alles aangesloten. PC gereboot. Naar display bij eigenschappen, maar ik mag niet de tv aanklikken. Die is grijs :(
Nu heb ik al gezocht in de Tv-out faq maar daar stond niets over. Alleen een klein stukje over het werken met de radeon, maar het zou toch mooi wezen als ik de tv-out van deze kaart kan gebruiken.
Ik heb de S-Video aangesloten op zo'n blokje die op de scart zit. Dat blokje staat al geswitched op IN. Ik gebruik de nieuwste drivers voor XP.
Wie weet hoe ik dit probleem op kan lossen?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gebruik eens een composite-kabel ipv S-Video :)

• hornage
Ik heb trouwens een composite kabel, was vergissing

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:05
Je gebruikt toch niet de win xp built-in drivers he? Die ondersteunen volgens mij nl. geen tv-out en opengl, etc.

Laatst heb ik zo'n kaartje geinstalleerd en op de ati site stond nog wel een filename, maar de file zelf was inmiddels niet meer op de ftp server beschikbaar. Nu weer wel blijkbaar: http://mirror.ati.com/sup...nxp/winxpr1286133279.html

• hornage
Deze driver heb ik al geinstalleerd jah omdat het niet lukte met de gewone windows versie. Ik heb het nu via een andere (maar jammer genoeg kortere) svideo kabel aan de praat. Nu is alleen alles nog zwart-wit maar hier staat al flink wat over in de faq