[WinXP] Rechtmuis menu is heel vaag :(

Pagina: 1
Acties:

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 15:20

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Ik heb net vandaag mijn PC opnieuw geinstalleerd omdat ik een paar problemen had. Ik dus alles aan drivers en programma's installeren en ineens zie ik dat ik het volgende rechtermuis menu krijg wanneer ik op een snelkoppeling op mijn desktop klik:

Afbeeldingslocatie: http://www.dbouma.cistron.nl/images/rightmenu.png

Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk? Ik heb dit dus nog nooit meegemaakt. PowerArchiver en Norton AntiVirus staan dubbel in het menu en dit is zwaar irritant, omdat hierdoor het menu verschrikkelijk lang wordt en ook onoverzichtelijk.

Ik heb PowerArchiver al opnieuw geinstalleerd, maar dat mocht niet baten. Norton kan het bijna niet aan liggen, want na die install en reboot had ik het probleem niet.

Wie weet hoe dit mogelijk is en hoe ik het op kan lossen zonder een nieuwe install weer uit te moeten voeren?

Profile

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hoeveel gebruikers heb je onder XP?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
XceeD schreef op 08 July 2003 @ 17:26:
Hoeveel gebruikers heb je onder XP?
Ik ben de enigste.

Alleen ik ben er inmiddels ook al achter waardoor het kwam. Ik had TweakNow! PowerPack 2003 geinstalleerd en daarin geselecteerd dat ik geen pijltjes wil zien bij snelkoppelingen, toen ik dat programma gedinstalleerd had, omdat er een nieuwe versie was uitgekomen waren mijn menus weer normaal :).

Ik kwam er dus bij toeval achter eigenlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Godjira op 08-07-2003 17:34 ]

Profile

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-05 17:09
misschien een programma van een andere partitie die automatisch meestart? kijk eens even in je opstartlijst dmv het commando 'msconfig' in je run.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Godjira schreef op 08 July 2003 @ 17:34:
Alleen ik ben er inmiddels ook al achter waardoor het kwam. Ik had TweakNow! PowerPack 2003 geinstalleerd en daarin geselecteerd dat ik geen pijltjes wil zien bij snelkoppelingen, toen ik dat programma gedinstalleerd had, omdat er een nieuwe versie was uitgekomen waren mijn menus weer normaal :).

Ik kwam er dus bij toeval achter eigenlijk.
Dus als ik het goed begrijp is het hierdoor opgelost? :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
XceeD schreef op 08 July 2003 @ 17:45:
[...]
Dus als ik het goed begrijp is het hierdoor opgelost? :)
Yep, het is weer zoals het hoort te zijn, maar ik vond het erg vaag dat het uberhaupt is gebeurd. Maar goed, zo denk je dat je alles hebt meegemaakt en dan gebeurt er iets wat je nog nooit hebt gezien ;).

Profile

Pagina: 1