[misc]
project-priority=RC5,CSC=0,DES=0,OGR=0
En hij zal nooit iets anders dan RC5 toelaten,
omdat prio op 0 staat
project-priority=RC5,CSC=0,DES=0,OGR=0
En hij zal nooit iets anders dan RC5 toelaten,
omdat prio op 0 staat
Thanks!
ik had al geprobeerd om ze in een andere volgorde te zetten maar niet met '=0' er achter. Hierdoor begon mijn client vrolijk aan ogr na het eerst rc5 onderdeel af te hebben.
Mzzl
SuperCooler
Btw. ik doe mee met een thunderbird 800@900 en een p3-500
ik had al geprobeerd om ze in een andere volgorde te zetten maar niet met '=0' er achter. Hierdoor begon mijn client vrolijk aan ogr na het eerst rc5 onderdeel af te hebben.
Mzzl
SuperCooler
Btw. ik doe mee met een thunderbird 800@900 en een p3-500
zo komen er natuurlijk nooit meer OGR'ers, als iedereen het uitzet.
een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
Het gaat ons toch ook om de RC5, niet om de OGR?
Dat is vrij raar aangezien het RC5 project voorlopig nog niet is afgelopen. Bovendien als RC5 vooraan staat heb je helemaal geen OGR blokjes (die we inderdaad ook helemaal niet willen, scientist, oeziewoezie is een beetje gek in zijn hoofd enzo, geloof me ik heb m IRL gezienik had al geprobeerd om ze in een andere volgorde te zetten maar niet met '=0' er achter. Hierdoor begon mijn client vrolijk aan ogr na het eerst rc5 onderdeel af te hebben.
)
Superkoeler, als je serieus interesse in die paar honderd koeien hebt en je weet zeker dat er geen koe op staat (gewoon effe in de taskmanager kijken), moet je me maar effe mailen dan kan ik je misschien helpen (de systeembeheerder de overtuigen - we doen hier niks illegaals natuurlijk
)
)
Pagina: 1