Ik heb het spel al een bijna 2 jaar liggen en ben er 2 maand geleden mee begonnen
Na de eerste sucky chapters begon het me werkelijk te boeien en nu wil ik het spel absoluut uitspelen (ik heb HOW ook, gratis bij BG2 dvd versie).
Echter heb ik steeds een crash als ik een grotje in wil, volgens mij heet het Lower Dorn's Deep, het is iig de plaats waar je naartoe moet als je Wyrm's Tooth Glacier voorbij bent.
Eerst wordt er een autosave gedaan, maar tijdens het loaden klapt het spel eruit halfweg het balkje, ik heb dan alleen nog een zwart beeld en de task manager zegt not responding.
Setup;
WinXP
Axp -palomino-
Via kt133A
GF4Ti4400
SBLive Value
Niets oc'ed, 2 laatste biossen geprobeerd.
Heb ik al geprobeerd zonder succes;
*Herinstallatie v h spel met de laatste patch er terug op;
*nieuwe drivers voor al mijn meuk;
*software renderer geprobeerd;
*compatibiliteitsmodussen van WinXP;
*windowed mode, dan blijft het spel op het loadingscherm hangen (50% progress)
*helemaal herbegonnen met als hoop dat de savegame corrupt was, ik zit er nu weer en heb terug die crash
Ik wil het spel absoluut uit hebben dus suggesties zijn welkom.
Na de eerste sucky chapters begon het me werkelijk te boeien en nu wil ik het spel absoluut uitspelen (ik heb HOW ook, gratis bij BG2 dvd versie).
Echter heb ik steeds een crash als ik een grotje in wil, volgens mij heet het Lower Dorn's Deep, het is iig de plaats waar je naartoe moet als je Wyrm's Tooth Glacier voorbij bent.
Eerst wordt er een autosave gedaan, maar tijdens het loaden klapt het spel eruit halfweg het balkje, ik heb dan alleen nog een zwart beeld en de task manager zegt not responding.
Setup;
WinXP
Axp -palomino-
Via kt133A
GF4Ti4400
SBLive Value
Niets oc'ed, 2 laatste biossen geprobeerd.
Heb ik al geprobeerd zonder succes;
*Herinstallatie v h spel met de laatste patch er terug op;
*nieuwe drivers voor al mijn meuk;
*software renderer geprobeerd;
*compatibiliteitsmodussen van WinXP;
*windowed mode, dan blijft het spel op het loadingscherm hangen (50% progress)
*helemaal herbegonnen met als hoop dat de savegame corrupt was, ik zit er nu weer en heb terug die crash
Ik wil het spel absoluut uit hebben dus suggesties zijn welkom.