Qware toetsenbord installatie error

Pagina: 1
Acties:
  • 651 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Heb net een Qware multimedia ergo keyboard gekocht bij de kijkshop (:P), maar het installeren wil niet helemaal lukken. Ik draai windows xp. Het installeren gaat goed, maar zodra hij Filter Keys wilt installeren geeft 'ie de error "Enumerate fail!".. Ook als ik iets wil instellen in het progje Internet pro dat er bij zit, zegt 'ie dat Versato niet draait. Als ik versato aan zet (zat er ook bij), dan verschijnt een icoontje in m'n systray... maar zodra ik met m'n muis daarover beweeg, dan verdwijnt het. Volgens internet pro draait Versato dan ook nog helemaal niet :? Paar keer geprobeerd opnieuw te installen, en ook de setup van Qware.nl gehaald... zonder resultaat. Iemand enig idee voor een oplossing?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:02

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Gooi alles wat je geinstalleerd hebt er eens af, en probeer het dan eens met die driver van de site.
Het toetsenbord werkt verder wel?

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
www.Goku.nl schreef op 08 July 2003 @ 15:52:Paar keer geprobeerd opnieuw te installen, en ook de setup van Qware.nl gehaald... zonder resultaat.
;) ... Mja, het toestenbord werkt zelf wel idd... maar die knoppen dus niet. De meesten doen niks, en de twee die het wel doen doen iets anders dan er op de knop staat. Kan met bijv. Scroll ^ namelijk naar m'n startpagina op inet :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:28

pistole

Frutter

jah, heb ik ook wel eens met zo'n ramplank gehad; die software bleek simpelweg niet op XP (of 2k) te draaien... Wordt XP wel ondersteund?

Ik frut, dus ik epibreer

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Naja.. dat kijkshop kaartje zei van wel.. op de doos staat dat ie ontworpen is voor 2000Pro

Mijn foto's op Flickr.

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:28

pistole

Frutter

ik zou als ik jou was een qware support eens mailen. Er zijn zo te zien geen FAQs over dat toetsenbord op hun site

Ik frut, dus ik epibreer

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Mja.. dat heb ik gedaan, maar tot op heden nog niks van vernomen, dus ik hoopte dat hier iemand het wist. ;)

Mijn foto's op Flickr.

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Heb werkende drivers gevonden op www.pirox.nl.. mocht iemand nog geinteresseerd zijn ;) En mocht je die play/back/etc knopjes willen editten... dat kan in HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/WayTech/SysPath in regedit. Daar kun je de waardes van buttons 18 t/m 21 veranderen (die play etc knopjes dus). Op winamp.com kan je 4 exe bestandjes downloaden die verwijzen naar die acties. HIER om precies te zijn. Hoop dat ik iemand hiermee nog van dienst ben :)

[ Voor 77% gewijzigd door Captain N op 09-07-2003 00:32 ]

Mijn foto's op Flickr.

Verwijderd

www.Goku.nl schreef op 09 juli 2003 @ 00:27:
Heb werkende drivers gevonden op www.pirox.nl.. mocht iemand nog geinteresseerd zijn ;) En mocht je die play/back/etc knopjes willen editten... dat kan in HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/WayTech/SysPath in regedit. Daar kun je de waardes van buttons 18 t/m 21 veranderen (die play etc knopjes dus). Op winamp.com kan je 4 exe bestandjes downloaden die verwijzen naar die acties. HIER om precies te zijn. Hoop dat ik iemand hiermee nog van dienst ben :)
Btj een oud topic maar ik heb exact hetzelfde probleem. Ik kan al1 nergens dat bestand op www.pirox.nl vinden. Heb al vanalles geprobeerd incl google en de site van qware. Zou je me misschien even kunnen helpen???

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter

Mijn foto's op Flickr.

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
ik heb dit toetsenboord ook :P en heb hem ook nooit werkend gekregen. (die muntimedia toetsen he..)
En bij de link met de drivers hierboven gegeven moet ik een serial invullen (tijdens de installatie), maar die heb ik dus helemaal niet :/ een serial voor een driver :?\

edit:
na ff het stof van de driver cd af te hebben gelazen zag ik dat er een serial op stond :D nu nog hope dat deze drivers werken O-)

hmm heb het nu geinstallerd en nog steeds geen 1 toets werkt :P aleen maar een irri icoontje van inet pro en een of andere cd player in beeld :(

alweer een edit :P: ooooh yeah als ik op "-" van volume control druk opent hij calculater, werkt tog nog "iets" :D

[ Voor 48% gewijzigd door naps op 07-02-2004 00:51 ]

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
In dat Internet Pro kan je instellen wat de functies van de knopjes zijn. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Verwijderd

Is het ooit nog gelukt de extra toetsen werkend te krijgen?
Ik heb een Qware toetsenbord dit liet zich prima installeren echter aangesloten op een andere moederbord lukt het niet meer.
Mocht het gelukt zijn dan hoor ik graag de oplossing!

Koen

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Zie mijn eerdere posts, daar staat de oplossing in. Heb trouwens inmiddels Windows er weer een keer opnieuw op gezet, en geen zin om het toetstenbord weer te installen. De normale toetsen werken, en die anderen gebruikte ik toch eigenlijk nooit.

Mijn foto's op Flickr.

Pagina: 1