Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs
            Kan het niet zijn dat de security-instellingen vd webserver gewijzigd zijn en dat daardoor, ipv de inhoud van die variabeles gewoon de variabele-namen gereturned worden?
* whoami gist maar....
Ik vind het zowiezo slechts een zwakke security als je passwords dmv server-var's kan uitlezen. In IE/IIS kan je dat ook als je Basic Authentication als authentication-mode gebruikt, welke eigenlijk afgeraden wordt.
                    * whoami gist maar....
Ik vind het zowiezo slechts een zwakke security als je passwords dmv server-var's kan uitlezen. In IE/IIS kan je dat ook als je Basic Authentication als authentication-mode gebruikt, welke eigenlijk afgeraden wordt.
https://fgheysels.github.io/
NeeKan het niet zijn dat de security-instellingen vd webserver gewijzigd zijn en dat daardoor, ipv de inhoud van die variabeles gewoon de variabele-namen gereturned worden?
* whoami gist maar....
Dit is ook middels Basic AuthenticationIk vind het zowiezo slechts een zwakke security als je passwords dmv server-var's kan uitlezen. In IE/IIS kan je dat ook als je Basic Authentication als authentication-mode gebruikt, welke eigenlijk afgeraden wordt.
't Is niet echt superveilig, maar over het algemeen beter dan een sessie-login (imo)
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
 ~ Gottfried Leibniz
            Ok dan, "niet mogelijk" is het antwoord waar ik op wachte.
Er is overigens niets aan de server veranderd, en als ik met een ander (verkeerd) wachtwoord inlog dan geeftie ook dat verkeerde wachtwoord aan.
Iedereen bedankt voor de snelle reacties, ik maak me al veel minder zorgen

Er is overigens niets aan de server veranderd, en als ik met een ander (verkeerd) wachtwoord inlog dan geeftie ook dat verkeerde wachtwoord aan.
Iedereen bedankt voor de snelle reacties, ik maak me al veel minder zorgen
Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs