Hallo
Ik heb een nieuwe PC gebouwt:
- ASUS A7N8X Deluxe
- Athlon XP 2500+
- 2x256MB DDR PC2700
- Club 3D ATi Radeon 9700
- CDRW+DVDspeler
Nadat ik 3 dagen geleden alles goed in elkaar had gebouwt starte de computer niet op, dus ik een beetje achter mijn voeding (Chieftec 360W) voelen en verschuif het 230->130V knopje (ik wist niet wat het was), grote knal enzo voeding kapot
. Meteen een nieuwe besteld, vanochtend mijn wekker gezet op half 9, toen ik wakker werd gelijk m'n kussen gepakt en beneden op de bank verder slapen zodat ik de bel kan horen als de PTT komt
.
Dus ik heb net die nieuwe voeding gekregen en in mijn Chieftec Dragon gebouwd (Q-Tec 400W, dualfan gold). Alles aangesloten, dubbelgecheckt maar maar mijn computer ging weer niet aan
. Ik hoorde geen piepjes en geen LEDje brandde alleen de groene LED op mijn mobo bij de PCI-sloten. Dus ik de RAM weggehaad, videokaart, HD en elke keer geen piepjes.
Mijn voeding heeft ook geen aan of uit knop zodat ik eventueel even kan switchen...
Wat moet ik doen ? Ik heb de FAQ 2x gelezen, 1 uur op de GoT search zitten zoeken en geGoogled maar geen oplossing gevonden.
Ik heb een nieuwe PC gebouwt:
- ASUS A7N8X Deluxe
- Athlon XP 2500+
- 2x256MB DDR PC2700
- Club 3D ATi Radeon 9700
- CDRW+DVDspeler
Nadat ik 3 dagen geleden alles goed in elkaar had gebouwt starte de computer niet op, dus ik een beetje achter mijn voeding (Chieftec 360W) voelen en verschuif het 230->130V knopje (ik wist niet wat het was), grote knal enzo voeding kapot
Dus ik heb net die nieuwe voeding gekregen en in mijn Chieftec Dragon gebouwd (Q-Tec 400W, dualfan gold). Alles aangesloten, dubbelgecheckt maar maar mijn computer ging weer niet aan
Mijn voeding heeft ook geen aan of uit knop zodat ik eventueel even kan switchen...
Wat moet ik doen ? Ik heb de FAQ 2x gelezen, 1 uur op de GoT search zitten zoeken en geGoogled maar geen oplossing gevonden.