Toon posts:

Windows 2003 en anti virus protection

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek nu al een tijdje naar een Anti virus programma, dat OFFICIEEL werkt op 2003. Het enige waar ik tot nu toe bij gekomen ben is Norton Corporate edition (dus minimaal 10 stuks bestellen 8)7 ) en Sophos... maar van dat laatste kan ik nergens iets vinden (ja op www.sophos.com en dan moet je partner worden, en spullen voor hun verkopen (edit, ohh nee je kan hem in Gorinchem kopen ofzo, maargoed) .. Dus dat betekent dat er gewoon geen ene anti virus programma is dat windows 2003 ondersteunt?

Ik bedoel dus wel een programma wat officieel is ondersteunt, en niet eentje waar iemand zelf is achter gekomen dat het bij hem/haar toevallig werkt. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 14:42 . Reden: Haddoken ]

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Als het onder 2000 en XP werkt, kan je er toch van uitgaan dat het onder Windows 2003 ook werkt?
Bel anders eens met de leverancier?

• LeNNy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 09:03
Ik heb zelf ook Sophos draaien onder Windows 2003 Server. Het werkt wel okee. Alleen is de update functie lang niet zo makkelijk als die van vergelijkbare pakketten.

Onze leverancier is forum data dacht ik.

[ Voor 12% gewijzigd door LeNNy op 08-07-2003 14:47 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

WOS --> Software Algemeen

Ik ben deze vraag al eerder tegen gekomen op GoT, maar kan het zo snel niet terugvinden :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

Neem contact op met symantec want er zijn ook stand allone versies voor servers. Corporate Edition richt je echt een Antivirus Server in die clients bedient van DAT files en als 1 centraal punt van update dient.

Verwijderd

mcafee heeft trial versie voor windows 2003 als download op hun site staan. Denk er wel aan dat als je services installeerd (SMTP,IIS) dat daar voor aparte specifieke producten voor nodig zijn om deze optimaal te beveiligen./

En koelkast.. virusbescherming op client of server is appels en peren verhaal.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Welke versie van NAV moeten we dan hebben? B)
ja ik :P

[ Voor 20% gewijzigd door Stewie! op 08-07-2003 16:00 ]

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 08:34

CaDje

Framedrops for life

koelkast schreef op 08 July 2003 @ 14:39:
Als het onder 2000 en XP werkt, kan je er toch van uitgaan dat het onder Windows 2003 ook werkt?
Bel anders eens met de leverancier?
Aangezien 2003 een server edition is kun je er geen normaal virus progje op draaien, en moet je een corporate edition of server versie van Mcaffee of Norton hebben. (of ander progje)
Pagina: 1