Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
edit: meteen titel aangepast, zie stap 3 van het stappenplan
[ Voor 41% gewijzigd door Rafe op 08-07-2003 14:43 ]
Nu moet ik zeggen dat ik eigenlijk nooit problemen heb gehad met Vmware en Iso images...
gewoon gebruiken als virtuele cdrom.... ff in de virtuele bios zeggen dat je daarvan wilt opstarten en gaan
[edit]
Waarom neem je een scsi-cd-speler en niet gewoon een IDE-speler? Daar kun je ook gewoon aangeven welke cd-speler je wilt gebruiken en daar geef je gewoon de deamon cd aan
[ Voor 49% gewijzigd door DUX op 08-07-2003 14:34 ]
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Misschien is het toch iets specifieks met de combi deamon tools/VMware... bij alletwee op de websites al gekeken?
Deamon maakt nu eenmaal SCSI compliant cdroms aan ...DUX schreef op 08 July 2003 @ 14:32:
Ik gebruik Virtual CD, en daarmee kun je wel VMWare machines installeren. Doch het ik het alleen gedaan met VMWare 3.x, niet met 4.
[edit]
Waarom neem je een scsi-cd-speler en niet gewoon een IDE-speler? Daar kun je ook gewoon aangeven welke cd-speler je wilt gebruiken en daar geef je gewoon de deamon cd aan
Nero image drive trouwens ook.. Blijkbaar makkelijker...
btw al met Nero geprobeerd?
Die kun je toch ook gewoon in een IDE-speler doen neem ik aan? We hebben het hier over een VMWare-machine he: daar zal het verschil tussen SCSI- en IDE-spul niet zo hoog oplopen als IRL.henkleerssen schreef op 08 July 2003 @ 14:38:
Deamon maakt nu eenmaal SCSI compliant cdroms aan ...
Nero image drive trouwens ook.. Blijkbaar makkelijker...
btw al met Nero geprobeerd?
nou eeuh nero en Deamon maken dus automagisch dus SCSI devices aan.. geen IDE devices.. om dan de images te mounten..DUX schreef op 08 juli 2003 @ 14:40:
[...]
Die kun je toch ook gewoon in een IDE-speler doen neem ik aan? We hebben het hier over een VMWare-machine he: daar zal het verschil tussen SCSI- en IDE-spul niet zo hoog oplopen als IRL.
Of VMware daarmee weer overweg kan .. tja dat blijkt tot nu toe dus van niet....
Maar misschien dat dus wel VirtualCD zou kunnen werken.
Hee maar VMware kun je toch van alles instellen hoe te booten enzo? Je komt dan niet opties tegen om die image gemounte drives erbij te mounten of zo?
Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
Maar goed alles werkt dus nu? Dus geen probs met VM en Deamon?
Verwijderd
terug naar de kleuterschool.. opnieuw leren lezen
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2003 18:47 . Reden: domheid ]
[hij heeft het bericht al aangepast]
[ Voor 25% gewijzigd door DUX op 09-07-2003 18:48 ]
Nou, na nog 25X goed kijken, kwam ik er dus a8er dat je behalve je virtuele hdd (die VMWare aanmaakt) ook nog kunt kiezen uit andere schijfletters. Ik d8 eerst dat je alleen kon kiezen uit apparaten die aangesloten zijn op je IDE. Maar binnen de andere schijfletters kun je dus wel kiezen uit je virtuele schijf van Daemon. Dus toen kon ik gewoon gaan installeren en ging het als vanzelf.PencakSilat schreef op 09 July 2003 @ 15:10:
zucht.... wat een anti-climax.
Maar goed alles werkt dus nu? Dus geen probs met VM en Deamon?
No production networks were harmed during this posting