DVD shrink en user prohibitions

Pagina: 1
Acties:

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-03 16:54
Ik gebruik DVD-Shrink om DVD's te backuppen omdat het gemakkelijk werkt en ook redelijk snel is. Ik mis echter de optie om user prohibiotions uit te zetten (doorspoelen van bepaalde stukken, wisselen van audiostream tijdens de film).

Nu vraag ik me af of ik dat kan oplossen met ifoedit. Ik zou eerst kunnen rippen, dan die opties verwijderen en vervolgens dvd-shrink draaien. Of eerst dvd shrink en dan ifoedit. Ik wil het best zelf uittesten maar dat kost toch redelijk wat tijd, dus als iemand hier al mee aan de gang is geweest hoor ik graag de ervaringen of alternatieven. Via de search (user prohibitions) kon ik niets vinden.

• jaspov
Inmiddels zelf aan het testen. Net een DVD op de harddisk gezet. Volgens IFOEDIT had geen van de IFO files user prohibitions (allemaal geopend). De DVD gebakken en de logos van de filmmaatschappijen zijn niet door te zappen, deze komen gelijk als de dvd is geplaatst in de speler.

Verwijderd

rip altijd eerst de dvd met dvddecrypter naar je hdd. die haalt de P-UPs eruit. vervolgens door dvdshrink. overigens zou ik voor dvd2dvd-r kiezen als het om kwaliteit gaat en dvd2one om snelheid.

• jaspov
Net Titan AE met dvd decrypter geript (file mode). Daarna met ifoedit gekeken of er P-UPs in zaten (alle ifos maar gepakt 1 voor 1) en die waren er niet. DVD shrink gedraaid en daarna de dvd gebakken. Toch kan ik de 'warnings' niet skippen. vreemd.

DVD decrypter gecheckt en inderdaad de optie Remove IFO/BUP PUOS staat aangevinkt.

Ik heb de DVD writer (NEC 1100a) nog niet regiovrij gemaakt. Daar klaagt DVD decrypter wel over om hem vervolgens op een alternatieve manier te decrypten. Wellicht ligt het daar aan?

• jaspov
iemand?