[PC] Tomb Raider: The Angel of Darkness bugs/instellingen

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Hierbij groot topic over bugs/instellingen voor Tomb Raider: The Angel of Darkness.

Aangezien mijn enthousiasme over dit spel steeds minder werd vanwege de slechte afwerking van het spel en de vele fouten die in het spel zitten, ben ik gaan zoeken in diverse fora naar oplossingen.

Hier in dit topic mogen natuurlijk ook leuke plaatjes van welke fouten er nu allemaal zitten.

Veel van de info komt van de Eidos forums. Maar leek me ook wel handig om hier het e.e.a. neer te zetten. Wel zo makkelijk in het nederlands.

Allerbelangrijkste: er is een update beschikbaar. Eerst deze downloaden en installeren.

http://www.eidosinteracti...port/search.html?gmid=134

[INSTELLINGEN]

1) Alle drivers updaten (als het niet werkt of niet goed werkt).

Spel heeft Direct X 9 nodig, dus kan zijn dat je hardware hierdoor in problemen raakt.

2) 'Sys_error_structured_exception_handle' foutmelding.

Ga naar je configuratiescherm, Geluiden en Multimedia. Klik vervolgens op de geluidstab, vervolgens op geavanceerd en dan moet de performance van volledige acceleratie naar normale acceleratie gezet worden.

3) 'GAME_ERROR_STRUCTURED_EXCEPTION_HANDLE'

Zie oplossing bij 2).

4) 'SYS_ERROR_D3D_CREATE_DEVICE'

De grafische kaart moet bij de instellingen van het spel wel aangevinkt staan. Dus checkbox enable aanzetten in graphic tab.

5) Lara spreekt met hele rare stem.

Zie oplossing bij 2).

6) EAX problemen.

Schijnt dat in sommige gevallen als je een EAX compatible kaart hebt, deze functie niet kan gebruiken. Op CD2 staat er een file, EAX unified. Probeer deze nog eens een keer te installeren. Dit zou eventueel moeten kunnen werken.

[b]7)

[BUGS]

1) Lange been; op een gegeven moment kan Lara een lange been krijgen. Hierdoor is het af en toe mogelijk om door muren etc. heen te lopen. (Diverse lokaties)

2) Het niet redden met springen; soms moet je 150 keer proberen om een sprong te redden. Zonde van mijn tijd. (Serpent Rouge bovenin).

3) Smalle trappen; hier wordt Lara gek. Ze loopt al als een sissy van de trap af, maar bij smalle stukken trap raakt ze de weg kwijt. Irritant gewoon. (Louvre op het dak bijv.)

4) Glitches; en niet zomaar een paar. Te veel gewoon! Komen op diverse plaatsen voor. Zie pics verder.

5) Richten; het lijkt wel alsof ze op iemand wilt richten die bijvoorbeeld buiten loopt. Errug irritant.

6) Schaduw; sommige schaduwen van Lara zijn wel mooi. Maar dicht bij bepaalde muren worden die schaduwen slecht. Maar meest opvallende is dat je de schaduw van Lara geprojecteerd ziet op de muur, maar het kastje waar ze op loopt totaal niet.

7)Framerate; hier heb ik nog geen antwoord op, maar in sommige delen van het veld, waar naar mijn mening geen intensieve zaken berekend moeten worden, zakt de framerate naar een absoluut minimum. Vermoed dat het toch te maken heeft met simpele rip off van de PS2 versie.

[PICS BUGS]

Lara als leeghoofd
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/kasper.peters/lara/larabug2.jpg
Springen over niet bestaande hekjes
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/kasper.peters/lara/larabug1.jpg
Voorbeeld van een glitch bij Louvre
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/kasper.peters/lara/larabug3.jpg

Zo is het een beetje. Vragen/opmerkingen? Zet ze neer, dan kan ik aantal zaken verwerken in deze startpost. Voor PS2 problemen mogen hier natuurlijk ook een aantal zaken neergeplempt worden, maar die schijnen er niet zo erg te zijn als de PC versie.

Verders vind ik gewoon dat de maker van dit spel te weinig tijd heeft gestopt in het testen en finetuning van het spel. Ok, PS2 versie schijnt heel goed te doen, maar kan me niet voorstellen dat er echt gekeken is naar de PC versie en gewoon hiervan geript te hebben en onder druk het spel toch op de markt heeft gegooid. Bewijs is dat er op het moment van uitbrengen van het spel er al na een paar dagen een patch beschikbaar is gesteld. En deze zullen volgen naar mijns inziens.

Maar we mogen ook even lachen, de developers hebben toch iets stiekem gedaan, heheh, goed kijken in deze shot. Weet niet zeker of dit in de PC versie is, maar wel grappig.

Afbeeldingslocatie: http://home.t-online.de/home/plasma1/load/Consoles.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door M.I.G. op 09-07-2003 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik benieuwd naar ben , of er mensen zijn die dit spel vloeiend kunnen spelen, op een r9700np met standaard instellingen. Hier lukt dat dus niet :( . Ongeveer 30fps haal ik dan, met drops naar 19/20 fps. En weet iemand waar dit precies voor is ?

Afbeeldingslocatie: http://yardcure.netfirms.com/pics/got/tomb.jpg

Ik zie dat er dan bepaalde dingen uit gezet worden enzo, maar waar het voor is :?
De 2 screen format settings van 32bit, waar is dat voor ? kzie geen verschil of verbetering in fps.

Hopelijk heeft iemand antwoord op deze vele vragen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:12

-db-

Hoi

Ok, ik begin met een fout waar je door een buis kan kijken.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/TROAD-glitsh-(-db-).jpg
Dan een schaduw die nou niet echt getuigdt van mooie graphics.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/TROAD-shbad-(-db-).jpg
Maar goed, soms is de schaduw helemaal weg.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/TROAD-gesch-(-db-).jpg

Hoewel ik, zou je zeggen, een goed systeem heb (XP1800+, radeon 9700pro, 512DDR) heb ik toch wel eens framedrops in buitenlevels (van 40-50 naar 20-25 fps).
Om dit te verhelpen heb ik geexperimenteerd met de instellingen, en wat mij het meeste hielp (zonder zichtbaar visueel verlies), was in de instellingen het hele rijtje van rendertargets uitvinken.

edit:
Maar meest opvallende is dat je de schaduw van Lara geprojecteerd ziet op de muur, maar het kastje waar ze op loopt totaal niet.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/TRAOD-zwsch-(-db-).jpg
Lelijke spiegeling op het glas:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/TRAOD-spieg-(-db-).jpg

[ Voor 19% gewijzigd door -db- op 08-07-2003 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 14:46:
Waar ik benieuwd naar ben , of er mensen zijn die dit spel vloeiend kunnen spelen, op een r9700np met standaard instellingen. Hier lukt dat dus niet :( . Ongeveer 30fps haal ik dan, met drops naar 19/20 fps. En weet iemand waar dit precies voor is ?

[afbeelding]

Ik zie dat er dan bepaalde dingen uit gezet worden enzo, maar waar het voor is :?
De 2 screen format settings van 32bit, waar is dat voor ? kzie geen verschil of verbetering in fps.

Hopelijk heeft iemand antwoord op deze vele vragen :P
Die knoppen zijn om options te kiezen voor:
Normal - standaardinstellingen
FF - ik denk hoogste snelheid (dus ook minste kwaliteit)
PS 1.1 - optimaal voor gebruik pixelshader 1.1
PS 1.4 - " " " " 1.4
PS 2.0 - " " " " 2.0
Test - om je instellingen te testen.

screen format settings zijn voor: :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat ze in de readme bijv wel wat duidelijk hadden mogen zijn over de instellingen. Althans wat je als eerste kan doen op performance te verbeteren.
FF - ik denk hoogste snelheid (dus ook minste kwaliteit)
Idd als ik dit kies loopt het spel als een spel, maar reflecties en dat soort dingen zijn dan helemaal weg. Verder zien textures er dan ook vaag uit. :/

Aan de render fouten te zien in jullie screenshots is deze game eigenlijk nog behoorlijk "beta". Dat ze maar snel met een goede patch mogen komen. B)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

Ik ben in het level in het louvre twee plaatsen tegen gekomen waar mijn pc vastloopt als ik precies op een plaats ga staan en een bepaalde richting uitkijk.

1: Een paar treden terug als waar ik sta op het plaatje (trappenhuis begin level). Als ik daar aan rechter kant van de trap sta en in de richting van de deur gedraaid sta.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/TRAOD-2-(-db-).jpg

2: Als ik op deze plaats sta en zou draaien naar de deur die nu achter me is.(eerste kamer met lasers).
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/TRAOD-1-(-db-).jpg

Het vreemde aan deze vastlopers is dat ze altijd gebeuren als ik op die plaatsen sta terwijl er verder niets speciaals is aan die plaatsen. De vastlopers zijn zelfs zo erg dat ik de pc moet resetten, ctrl-alt-delete en dergelijke werkt niet.

Wat ik wilde weten is of nog iemand vastlopers heeft op die plaatsen, of dat het aan mijn pc ligt.

[nog iets] Op het tweede plaatje zie rechts een zwart vlak, dat is een fout die nogal geregeld voorkomt als je dicht bij de muur staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nogsteeds het probleem waarbij ik geen menuscherm zie. Ik hoor het muziekje wel en als ik naar boven druk of naar beneden hoor ik wel een klikje. Ik zie alleen niks :( Ik heb al jullie oplossingen al geprobeerd maar niks helpt. Iemand zei in het gewone topic dat je dan post proces moest uitzetten maar dit werkt dus ook niet. Iemand een oplossing voor dit probleem? De patch verhelpt het ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt het ook niet, ook niet met alle laatste drivers en de patch...

Ik zie het Eidos-filmpje, dan niks meer.
Als ik dan eerst het bureaublad bovenhaal en opnieuw TRAOD selecteer, komt het Core-filmpje. (Zelfs geen tweede keer op de muis klikken, want dan krijg ik enkel een wit pijltje te zien.)
Juist hetzelfde verhaal met de Intro-movie.
Dan is het echt voor altijd gedaan. Geen muziek, geen beeld, enkel een zwart scherm. Het programma blijft wel geactiveerd, dus de boel crasht niet.

Ligt dit aan de kaart?
Ik heb -(inmiddels) maar- een GeForce Ti500, maar ik lees dat sommigen het spel kunnen draaien met een GeForce2, dus dat moet toch lukken?

Verschillende instellingen geprobeerd, maar dat is steeds hetzelfde.

Weet er iemand of ik aan een nieuwe kaart toe ben, of dit toch op een of andere manier te verhelpen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:36
Even mijn ervaringen met een geforce3 TI500.

1) Lange been; heb ik zeer vaak. Heeft bij mij verder geen invloed op het spel, heb ook niet het idee dat ik dan door de muur kan lopen (ook niet echt geprobeerd).

2) en 3) Het niet redden met springen; smalle trappen: geen last van.

4) Glitches; Yupz :( Bij dat louvre shot boven was het zelfs zo erg dat toen ik de trap aan het einde opliep alles zwart werd en ik gewoon niet verder meer kon spelen. Na een savegame deed ie het beter (alhoewel ik wel door het plafond kon kijken).
Ik ben ook een keer door de grond gezakt, en kon ook niets meer (alles was ook bijna zwart).

5) Richten; yupz, hier ook soms

6) Schaduw let ik niet echt op, vind ik niet zo belangrijk voor het spel.

Verder is me nog opgevallen:
1) Het pakken van een item: één keer kreeg ik een handje voor het pakken, en toen liep ze door drie muren om dus drie kamers verder munitie op te pakken. Een andere keer liep ze voorzichtig zijwaarts (wat ze ook wel eens voor een deur doet om te positioneren) om aan de andere kant van het level iets op te pakken (ze liep dus zo'n 3 minuten zijwaarts daarheen :| )
2) Lara ziet er niet verneukt uit als het plaatje van TS, maar wel die barkeeper in cafe metro.

Ik kan met de bugs gelukkig wel het spelen gewoon spelen, maar fraai is het niet (zeker dat lange been van haar heb ik vaak).

edit:
Ow ja, ik draai dus niet de patch, dus misschien dat wel iets opgelost is daardoor

[ Voor 5% gewijzigd door sewer op 08-07-2003 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

Verwijderd schreef op 08 juli 2003 @ 16:08:
ik heb nogsteeds het probleem waarbij ik geen menuscherm zie. Ik hoor het muziekje wel en als ik naar boven druk of naar beneden hoor ik wel een klikje. Ik zie alleen niks :( Ik heb al jullie oplossingen al geprobeerd maar niks helpt. Iemand zei in het gewone topic dat je dan post proces moest uitzetten maar dit werkt dus ook niet. Iemand een oplossing voor dit probleem? De patch verhelpt het ook niet...
Settings - tabblad 'General' - Framerate compensation

'Active' aanvinken en 'fast' kiezen in het dropdownmenu

Levert bij mij een goed menu op. (Zou standaard ook al zo moeten staan.)
Verwijderd schreef op 08 juli 2003 @ 19:24:
Bij mij werkt het ook niet, ook niet met alle laatste drivers en de patch...

Ik zie het Eidos-filmpje, dan niks meer.
Als ik dan eerst het bureaublad bovenhaal en opnieuw TRAOD selecteer, komt het Core-filmpje. (Zelfs geen tweede keer op de muis klikken, want dan krijg ik enkel een wit pijltje te zien.)
Juist hetzelfde verhaal met de Intro-movie.
Dan is het echt voor altijd gedaan. Geen muziek, geen beeld, enkel een zwart scherm. Het programma blijft wel geactiveerd, dus de boel crasht niet.

Ligt dit aan de kaart?
Ik heb -(inmiddels) maar- een GeForce Ti500, maar ik lees dat sommigen het spel kunnen draaien met een GeForce2, dus dat moet toch lukken?

Verschillende instellingen geprobeerd, maar dat is steeds hetzelfde.

Weet er iemand of ik aan een nieuwe kaart toe ben, of dit toch op een of andere manier te verhelpen is?
Je kaart zou goed moeten zijn (verwacht wel geen vloeiend spel op maximale kwaliteit, lukt op mijn 9700pro niet eens altijd bij dit spel.)

[ Voor 45% gewijzigd door -db- op 08-07-2003 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels alles opnieuw geïnstalleerd; ditmaal geprobeerd zonder patch.

Daarmee kom ik zelfs niet verder dan het Eidos-logo. Daarna juist hetzelfde zwarte scherm zonder iets.

Dat wordt dus wachten op de tweede patch... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 21:28:
Inmiddels alles opnieuw geïnstalleerd; ditmaal geprobeerd zonder patch.

Daarmee kom ik zelfs niet verder dan het Eidos-logo. Daarna juist hetzelfde zwarte scherm zonder iets.

Dat wordt dus wachten op de tweede patch... :'(
Ff snel copy paste van forum van eidos, misschien kan dit helpen:
Q: I am getting a black screen after the FMV or the last frame of the FMV sticks, no menu. What do I do?
A: Here are some of the settings you can change that have helped in some of the cases:

Set Frame Rate Compensation to Fast if it is set to Smooth.

If that doesn't do the trick, disable the option Post Process in your game graphic card settings under Render Targets. (Thanks to Cube for this one)

If that doesn't do the trick, disable AA, Framerate Compensation and check vsync.

Check your settings. If you find a HID conform Device in your settings, disable it.
Als het werkt enzo dan pas ik het aan in begin post en in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
2) Lara ziet er niet verneukt uit als het plaatje van TS, maar wel die barkeeper in cafe metro.
Ja dit is een tricky one. Deze shot is gemaakt als je om je heen kijkt. Bepaalde posities krijg je de camera zo ver dat deze in het achterhoofd van Lara terecht komt. Dit is dus een screenie van een shot waar je dus de achterkant van haar ogen kan zien. Naar mijn mening niet zo netjes gedaan.
1) Lange been; heb ik zeer vaak. Heeft bij mij verder geen invloed op het spel, heb ook niet het idee dat ik dan door de muur kan lopen (ook niet echt geprobeerd).
Op zich is dit irritant, want zoals je eerder zei, krijg je dat handje dan een keer en dan gaat Lara haar eigen gang en loopt gewoon (waarschijnlijk) naar de dichtsbijzijnde item toe, alle muren door. Heb het alleen dat ze dit doet als die been er is. Nog zelf niet meegemaakt dat handje zonder uitgerekt been een wandelingetje door de muren veroorzaakt.

Verders schijnen ATI kaarten heel wat problemen te veroorzaken. Ga ff grutten.

Trouwens, het verhaal is op zich goed. Maar aan het begin heb ik toch een beetje me twijfels dat tijdsgebrek er voor heeft gezorgd dat bepaalde stukken (van een level naar een ander level) niet goed overgaan. Je weet niet echt hoe Lara nu uiteindelijk het laatste deel heeft overleefd. Bepaalde levels gaan abrubt over naar een setting van waar je zegt..hmmm daar hadden ze nog ff iets meer mogen over vertellen. Bijvoorbeeld, je haalt bij de vrouw de notitieboek op, gaat door de deur, loopt door de straat, langs de politiewagen en volgende setting is dat je wakker wordt in de Metro. Het kan op zich wel, maar soms erg abrubt naar de volgende level.

En het meest rare vind ik dat je een conversatie aangaat en dat maar moet gokken wat je moet zeggen en vervolgens de volgende scene krijg je een kogel door je hoofd. Niet echt uitgewerkt zulke scenes vind ik.

[ Voor 75% gewijzigd door M.I.G. op 09-07-2003 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-db- schreef op 08 July 2003 @ 20:49:
[...]

Settings - tabblad 'General' - Framerate compensation

'Active' aanvinken en 'fast' kiezen in het dropdownmenu

Levert bij mij een goed menu op. (Zou standaard ook al zo moeten staan.)
bedankt, dit werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

M.I.G. schreef op 08 July 2003 @ 14:12:

Maar we mogen ook even lachen, de developers hebben toch iets stiekem gedaan, heheh, goed kijken in deze shot. Weet niet zeker of dit in de PC versie is, maar wel grappig.

[afbeelding]
Dit is dus niet echt, zeker niet in de pc versie, want dan zou het me ook zijn opgevallen toen ik die level speelde.
En waarschijlijk ook niet in de PS2 versie, want dit zijn juist de 3 concurrenten van de PS2.

Vooral die gamecube ziet eruit alsof het niet in de scene hoort, veel te licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-db- schreef op 09 July 2003 @ 09:31:
[...]

Dit is dus niet echt, zeker niet in de pc versie, want dan zou het me ook zijn opgevallen toen ik die level speelde.
En waarschijlijk ook niet in de PS2 versie, want dit zijn juist de 3 concurrenten van de PS2.

Vooral die gamecube ziet eruit alsof het niet in de scene hoort, veel te licht.
Wat is er verkeerd dan in die screenshot :? ik zie het niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 11:24:
[...]

Wat is er verkeerd dan in die screenshot :? ik zie het niet :?
oplossing
echt plaatje (hoewel iets verder in het spel)

[edit]
Nog een bug: Bij mij leidt het hebben van een wapen in de hand terwijl ik op een trap sta 1 op de twee keer tot een hangup.
Ook veel draaien op een trap wil nog wel eens leiden tot een hangup.

[edit2]
In het louvre-level heb ik vaak last van hangups, in de rest van het spel tot nu toe nog helemaal niet.

[ Voor 48% gewijzigd door -db- op 09-07-2003 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iets, voor ik de tips uitprobeer...

TRAOD vraagt om de nieuwste drivers. Dat zijn dus NVidia's 44.03-drivers.
Als ik die installeer, krijg ik echter steeds de bekende problemen met DVD-kopieerbeveiliging. Noch PowerDVD, noch WinDVD, noch MSWMP weigeren dan -zelfs absoluut legale!- DVD's te tonen.
Ik switch dus de hele tijd van en naar de 29.42-drivers -die doen het zeker wel-.

Is daar geen betere oplossing voor?

Hoe doen jullie dat dan? Ook kiezen tussen TRAOD of DVD of toch beide? Maar hoe dan?

(Het heeft eigenlijk toch wel wat met TRAOD te maken en ik ben het vooral zat om die drivers de ganse tijd te moeten omwisselen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien is dit iets ? nieuwste nvidia drivers

WHQL Certified*
Corrects Issues with 3DMark2003
Corrects Issues With NVRotate and Video Playback
Many Game Support Updates (inc. Dark Ages of Camelot, MS Flight Simulator 2004, GTA 3 Vice City, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de nieuwste, nog niet-officiële NVidia-drivers (44.67) is het DVD-probleem opgelost! (Met 44.03 nog niet.) Dankjewel!

De TRAOD-tips werken hier niet. Steeds precies hetzelfde resultaat.

We blijven dus wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Volgens mij zie ik daar nog wel iets van een Atari spelcomputer liggen, met zo'n mooi vakje erin waar je je cardriges in kan stoppen :+

[ Voor 4% gewijzigd door M.I.G. op 11-07-2003 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-

-db-

Hoi

Build Jul 2 2003 17:30:55

The Following Error has occured

GAME_ERROR_STRUCTURED_EXCEPTION_HANDLE
Komt dit bekend voor? Gebeurt mij na 30 sec. spelen. Weet iemand wat ik eraan kan doen.
Is zomaar opeens begonnen, had er eerder nooit last van.

Systeem: XP1800+ , 512mb ddr2100 , radeon 9700pro , etc.
Heb tombraider gepatched, gebruik catalyst 3.5, heb windows XP pro.
edit:
Is al opgelost,
Als ik de beeldkwaliteit op minimaal zet zijn er geen problemen. Moet nog eens uitproberen wat het precies is.

[ Voor 18% gewijzigd door -db- op 15-07-2003 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:00
wat mij nu mateloos begint te irriteren is de quicksave.
zit ik bijvoorbeeld in tomb of ancients, doe ik quickload, kom ik ineens in louvre galleries :/
gebeurt regelmatig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben bijna klaar met deze game, nu moet ik op het laatst kunnen richten tijdens t schieten en niet die auto-aiming die ze t hele potje al gebruikt.

Met de playstation is dat schijnbaar 'vierkant'-button..., maar ik weet niet hoe ik dat met mij PC kan oplossen... heel heel irritant!

quote: "...... will automatically lock on the first two, but you must use the SQUARE button to manually aim"

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

kods2001: In SPV worden geen grote bugs/problemen topics geplaatst, alleen apparte topics over één probleem.
Maak maar een nieuw topic aan voor jouw probleem ;)

[ Voor 19% gewijzigd door White Dust op 16-07-2003 17:48 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.