MSI K7T Pro + Duron 700

Pagina: 1
Acties:

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:40

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Ik kan bovenstaande combinatie kopen voor 500 piek (nieuw). Doen of laten staan? Gevoel zegt dat het wel een redelijke deal is. Voor 50 piek extra kan ik trouwens telkens 50 Mhz extra krijgen, dus 600 piek voor 800 Mhz. Nogmaals: doen of laten staan?

Wie?

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-08 18:42
Heb ik gisteren op HCC gekocht. Vet snel :)

Ik heb het volgende betaald:

MSI Bord: 325,-
Duron 700: 210,-

Kopen dus !!!!!!!!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Is deze combinatie een beetje te overclocken? Naar hoeveel is de Duron 700 over te clocken en gaat dat lukken door wat streepjes zetten?

Verwijderd

Weinig omdat dat bord alleen FSB veranderen ondersteunt en geen multiplier en boven de 111Mhz FSB kom je niet dus kom je op 777Mz dus dat schiet weinig op

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Hmm, dan heb ik nu dus de keus: mijn oude Abit BH6'je behouden en daar een Celeron 2 566(@850, werkt dat???) op te duwen (totaalprijs incl. adapter iets van 290 piek) of voor 500 piek dus een nieuwe MSI K7TPro + Duron 700. Dan hou ik dus m'n ouwe spul (Abit BH6 + Celeron 400 + TennMax cooler) nog en kan die evt. verkopen. Wat te doen?

Verwijderd

Hoe komt het toch dat je die multiplier niet kunt veranderen? Kan hem wel in de bios instellen, maar er gebeurt niets... :?

Verwijderd

Dan heb je met je timmermansoog niet goed ingekleurd .

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08 14:29

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Je kan beter een MSI K7T-Pro2 regelen, daar kan je n.l. je multiplier mee instellen :D

ff kleuren met een potloodje ...
* Aaargh! gaat deze week eens checken hoever z'n duron700 kan :)

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Kleuren heb ik al gedaan, nu de koeler nog

weet iemand waar die koelprut te krijgen is? electronicawinkel misschien? ik ben al aardig wat zaken afgeweest, maar die hadden het niet (nee meneer, die pasta zit tegenwoordig op de fan zelf |:()

Bij mij dus nog niet...
Pagina: 1