Ik wilde even weten van jullie welke carrier jullie meestal gebruiken om je harde schijf op te sturen naar de fabrikant? Ik heb zelf een maxtor die naar Ierland moet, als het goed is. Volgens mij is de Postbank het goedkoopst maar valt deze onder een 'tracable carrier' waar de fabrikanten om vragen?
Ik heb laatst mijn HD gewoon via de KPN verstuurd, Postkantoor dus
Ik meen dat het me € 10,- euro heeft gekost naar Ierland.
Overigens, een tracable carrier is niet verplicht.
heb een stuk of 8-9 harddisks verstuurd op het postkantoor.. vroeger gulden of 14, nu eurootje of 6-7.. gewoon simpel onverzekerd..
nog nooit misgegaan.. hoewel ik de volgende keer wel extra verzekerd doe voor de zekerheid..
nog nooit misgegaan.. hoewel ik de volgende keer wel extra verzekerd doe voor de zekerheid..
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
ik heb ook genoeg harddisken verstuurd over het hele land en ook naar het buitenland.
gewoon als "pakket" dan krijg je een traceercode die je later kan traceren via het internet...
gewoon als "pakket" dan krijg je een traceercode die je later kan traceren via het internet...
Verstuurd via de KPN, knap... door een telefoon lijntjeSmartDoDo schreef op 08 July 2003 @ 13:52:
Ik heb laatst mijn HD gewoon via de KPN verstuurd, Postkantoor dusIk meen dat het me € 10,- euro heeft gekost naar Ierland.
Waarschijnlijk bedoelde je TGP, de vroegere PTT (geloof ik..)
Ach, tegenwoordig kunnen ze toch bijna allesIcey schreef op 08 July 2003 @ 20:34:
[...]
Verstuurd via de KPN, knap... door een telefoon lijntje![]()
Waarschijnlijk bedoelde je TGP, de vroegere PTT (geloof ik..)
SmartDoDo schreef op 08 July 2003 @ 20:35:
[...]
Ach, tegenwoordig kunnen ze toch bijna allesJa, TPG ja
offtopic:
Met het nieuwe adsl abbonement van kpn telecom is je pakketje nu nog sneller in het buitenland, incl. gratis paketmodem!
Met het nieuwe adsl abbonement van kpn telecom is je pakketje nu nog sneller in het buitenland, incl. gratis paketmodem!
Icey schreef op 08 juli 2003 @ 20:36:
[...]
offtopic:
offtopic:
Binnenkort KPN ADSL met Dual Upstream mogelijk voor 4 euro extra! Uw pakket komt 2x zo snel aan in het buitenland
Binnenkort KPN ADSL met Dual Upstream mogelijk voor 4 euro extra! Uw pakket komt 2x zo snel aan in het buitenland
Vandaar dat het ook een packet-switching netwerk heet natuurlijk!The Conman schreef op 09 July 2003 @ 01:19:
[...]
offtopic:
Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic
Verwijderd
Pfffhhh..
Wat er toch niet allemaal mis zal gaam als de Postbank niet meer in het postkantoor mag zitten, sjonge jonge jonge
Wat er toch niet allemaal mis zal gaam als de Postbank niet meer in het postkantoor mag zitten, sjonge jonge jonge
Yep kan nu 2x zoveel post aan over je DSL aansluiting?MauritsvanBaerle schreef op 09 juli 2003 @ 01:28:
[...]
Vandaar dat het ook een packet-switching netwerk heet natuurlijk!
Digitaal Aangetekend!
There is no place like ::1
ik doe het via npd (nederlandse pakketten dienst) via mijn werk 
meteen verzekerd en gratis, je kan t trouwens vaak ook laten ophalen door de fabrikant he, die sturen dan meestal upc UPS
, maar dan moet je ze wel bellen/emailen ipv via de site aanmelden.
meteen verzekerd en gratis, je kan t trouwens vaak ook laten ophalen door de fabrikant he, die sturen dan meestal upc UPS
[ Voor 3% gewijzigd door Turismo op 11-07-2003 21:35 ]
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Turismo: UPC-ups (united pizza service)?
afijn, als je dat zelf doet ben je zo'n 50 euro kwijt (heb het effe nagerekend), dus is 10eur via de post niet slecht...
De fabrikant zelf heeft natuurlijk grote kortingen via ups (heb er gewerkt, ken de procedures) maar dan ben je minstens een dag kwijt om het te laten ophalen (gewoon op werk aan de receptie laten doen en het is klaar)... :-)
afijn, als je dat zelf doet ben je zo'n 50 euro kwijt (heb het effe nagerekend), dus is 10eur via de post niet slecht...
De fabrikant zelf heeft natuurlijk grote kortingen via ups (heb er gewerkt, ken de procedures) maar dan ben je minstens een dag kwijt om het te laten ophalen (gewoon op werk aan de receptie laten doen en het is klaar)... :-)
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Pagina: 1