[NT4 WS] Lock down

Pagina: 1
Acties:

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Topicstarter
Dag Luitjes,

Ik heb een klein probleempje. Ik heb hier een pc die ik "helemaal" heb dichtgetimmerd voor soort receptie. Ze kunnen er alleen op internetten. IE start op in Kiosk mode. Alleen 1 probleem.

Al het overbodige weggehaald. Desktop helemaal leeg, geen recthermuis overal en in het start menu alleen afsluiten en een IE snelkoppeling en PROGRAMA's. En die laatste krijg ik er maar niet uit. Heb overal gezocht en van alles geprobeerd. Iemand die dit toevallig weet?

There is no art to find the minds construction in the face

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:48

TeeDee

CQB 241

Kan je niet in het start menu dit gewoon verwijderen? Alsmede ook bij alle user profielen?

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

kijk eens bij de default user. Als je dit start menu aanpast geld dit bij mijn weten voor alle users

• Loran
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-04 14:29
Als je de groep programma's zelf niet weg kan krijgen,
misschien lukt het wel om gewoon de programma's en de programma groepen weg te halen, dan is ie zeg maar leeg,
en idd de all user groep, wordt bij iedereen geladen

Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Topicstarter
Hij komt elke keer weer terug als ik hem bij all users weghaal en uit het start menu zelf kan je hem niet verwijderen. "Programma is nodig voor windows bla"

Staat zo lullig, alles dichtgetimmerd en dan staat er alleen zo'n leeg "programma's" dingetje.

There is no art to find the minds construction in the face