Toon posts:

welke nieuwe frontspeakers

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil 2 nieuwe frontspeakers gaan kopen, voor mijn home cinema set. Ik heb momenteel al een Jamo E300 meen ik cinema speakers, zeker wel leuk geluid, maar toch de voorspeakers zouden harder mogen. nu heb ik al de search gebruikt om goede speakers tegen te komen maar niet echt veel opgeleverd.

Mijn budget is ongeveer €300 voor 2 speakers...Ik zat zelf te denken aan de JBL ATX30 Deze vindt ik er qua design vrij mooi uitzien, maar ik weet niet echt hoe het geluid ervan is? Iemand enige ervaringen hierover??? Of iemand toevallig een ander soort type speakerset in dit budget?

alvast bedankt!

Verwijderd

Zelf luisteren. De keuze van speakers moet je echt zelf maken :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-02 14:01

JT

VETAK y0

Uit de FAQ:
Wat moet ik kopen?
Uiteraard wil je graag weten wat anderen van jou keuze vinden, maar tweakers zijn een onzeker volkje Dit blijkt wel uit het grote aantal "wat moet ik kopen" vragen die dagelijks voorbij flitsen in AV. Om het een beetje leuk te houden voor andere bezoekers dient je openingspost wat uitgebreider te zijn dan: "ik heb 300 euro en ik wil een DVD speler, welke raden jullie me aan". Ook het beperken van de keuze tot 2 of 3 modellen is niet voldoende. Je zal in je openingspost duidelijk moeten aangeven hoeveel je te besteden hebt, wat je zoekt, wat je eigen voorkeuren zijn, wat je ondertussen zelf al hebt ondernomen, welke typen je zelf al hebt gevonden en aangeven wat je zelf vind dat de sterke/zwakke punten van die bepaalde typen zijn en waarom je nog twijfelt over die types.
Een regel is: ga eerst naar de winkel en ga daar informatie inwinnen. Je hebt daar de apparatuur op een rijtje staan en wanneer je in een goeie winkel bent, lopen er ook mensen rond die over de nodige kennis beschikken. In AV zijn we je graag te hulp bij het verkrijgen van informatie om je beslissing te kunnen nemen. Uiteindelijk moet je zelf beslissen, wij doen dat niet voor je. Daarom is het ook belangrijk dat je zelf al op zoek bent geweest, in AV kan je terecht voor net dat laatste beetje informatie. Av is dus de laatste stap in je zoektocht, niet de eerste.
Door zelf zoveel mogelijk te doen is het echt je eigen beslissing, waardoor je je zekerder voelt als je de knoop doorhakt. En het is voor je medegotters leuker, omdat het wat uitdagender is dan het zoveelste rijtje "goeie voor weinig geld" dvd spelers opdreunen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Stap in Apeldoorn op de trein, rijdt naar Correct Koopjeskelder Rotterdam en bekijk daar de uitloopmodellen :) .

Vergeet niet e.e.a. te beluisteren want het geluid van speakers is ieders persoonlijke smaak en daarom zul je moeilijk een advies kunnen krijgen op welk forum dan ook.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
ik ken de FAQ, maar aangezien ik maar 1 post zag over de JBL ATX30 vroeg ik het nog een keer even na, oke?

post dan minimaal iets erbij waar ik iets aan heb...kan zijn dat mensen hier speakers hebben in een beetje een normaal budget en die zeggen van JA! top speakers...

Verwijderd

Topicstarter
GuardianAngel schreef op 08 juli 2003 @ 13:11:
Stap in Apeldoorn op de trein, rijdt naar Correct Koopjeskelder Rotterdam en bekijk daar de uitloopmodellen :) .

Vergeet niet e.e.a. te beluisteren want het geluid van speakers is ieders persoonlijke smaak en daarom zul je moeilijk een advies kunnen krijgen op welk forum dan ook.
kijk hier heb ik wat aan bedankt :) iemand nog meer van dat soort winkels?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:08
ik ken de FAQ, maar aangezien ik maar 1 post zag over de JBL ATX30 vroeg ik het nog een keer even na, oke?
Dan had je er ook wel naar kunnen handelen. _Eerst_ zelf zoek gaan en daarna pas info inwinnen op GoT, niet andersom.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.