Hallo experts,
Hier een vraag welke mij al een maand lang aan het vervelen is!
Het betreft het opnemen van een fimpje van een sony dv camera naar een mpeg via Pinnacle Studio 8. Eenmaal de camera aangesloten op de breakbox van de ATI AIW 9700 pro zie ik een helder, strak beeld op de monitor. Ga ik deze nu opnemen, nog steeds nix aan de hand...Wil ik deze afspelen dan komt het probleem!!!!
Het lijkt wel of het beeld niet snel genoeg verwerkt kan worden, als er een te snelle beweging met de camera is gemaakt trekken zich kleine(luxaflex achtige) streepjes aan de zijkant van objecten met zich mee. Van alles al geprobeerd, proberen een avi te maken, verschillende resoluties mpegs...etc!!
Mijn systeem bestaat uit:
PIV 3,06
Maxtor 120 gb 7200 rpm 8mb cache
ATI All-in-Wonder 9700 pro 128 mb
Zalman 6500b cooler
Dus volgens mij ligt het niet aan het systeem...
Iemand enig idee??!?!?!?!
PS:
Ja, ik heb gezocht in de verschillende forums maar kan geen oplossing vinden
Hier een vraag welke mij al een maand lang aan het vervelen is!
Het betreft het opnemen van een fimpje van een sony dv camera naar een mpeg via Pinnacle Studio 8. Eenmaal de camera aangesloten op de breakbox van de ATI AIW 9700 pro zie ik een helder, strak beeld op de monitor. Ga ik deze nu opnemen, nog steeds nix aan de hand...Wil ik deze afspelen dan komt het probleem!!!!
Het lijkt wel of het beeld niet snel genoeg verwerkt kan worden, als er een te snelle beweging met de camera is gemaakt trekken zich kleine(luxaflex achtige) streepjes aan de zijkant van objecten met zich mee. Van alles al geprobeerd, proberen een avi te maken, verschillende resoluties mpegs...etc!!
Mijn systeem bestaat uit:
PIV 3,06
Maxtor 120 gb 7200 rpm 8mb cache
ATI All-in-Wonder 9700 pro 128 mb
Zalman 6500b cooler
Dus volgens mij ligt het niet aan het systeem...
Iemand enig idee??!?!?!?!
PS:
Ja, ik heb gezocht in de verschillende forums maar kan geen oplossing vinden