Goedenmorgen,
Allereerst mijn systeem:
Moederbord: ASUS A7N8X-X AMD Athlon
CPU: AMD Athlon Xp 2600+
Geheugen: 2x 256 DDR
Geluid: NVidia NForce (onboard)
Grafisch: Sapphire Radeon 9500 (non crippled)
Nu heb ik de bekende driverhack over mijn 9500 gegooid waardoor het een 9700 is geworden.
Ik heb DirectX 9.0a
Ik kom met gemak mijn dxdiag test door.
3DMark 2003 werkt ook prima.
Nog steeds is mijn systeem niet stabiel. Ik kan hem gewoon wel dagen aanhebben, echter zodra ik wil gamen en vooral de wat oudere spellen (Commandos 2, Unreal Tournament) loopt mijn systeem vast . Bij Commandos sluit het spel zichzelf maar mijn systeem doet dan wel een hard reboot enige tijd later.
Nu vermoed ik zelf dat het ligt aan direct3d. Ik had hetzelfde ook met UT2003, maar zodra ik deze op OpenGl zette liep het uitstekend.
Kan iemand mij helpen dit probleem permanent te verwijderen?
Allereerst mijn systeem:
Moederbord: ASUS A7N8X-X AMD Athlon
CPU: AMD Athlon Xp 2600+
Geheugen: 2x 256 DDR
Geluid: NVidia NForce (onboard)
Grafisch: Sapphire Radeon 9500 (non crippled)
Nu heb ik de bekende driverhack over mijn 9500 gegooid waardoor het een 9700 is geworden.
Ik heb DirectX 9.0a
Ik kom met gemak mijn dxdiag test door.
3DMark 2003 werkt ook prima.
Nog steeds is mijn systeem niet stabiel. Ik kan hem gewoon wel dagen aanhebben, echter zodra ik wil gamen en vooral de wat oudere spellen (Commandos 2, Unreal Tournament) loopt mijn systeem vast . Bij Commandos sluit het spel zichzelf maar mijn systeem doet dan wel een hard reboot enige tijd later.
Nu vermoed ik zelf dat het ligt aan direct3d. Ik had hetzelfde ook met UT2003, maar zodra ik deze op OpenGl zette liep het uitstekend.
Kan iemand mij helpen dit probleem permanent te verwijderen?