Toon posts:

Waar koop je home cinema systemen tegen bodemprijzen?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste iedereen, wie weet waar je tegen "bodem" prijzen home cinema systemen kan kopen op internet. (zoiest als sony of JVC). Als iemand hier ideeen over heeft hoor ik ze heel graag. Op GoT kon ik hier niets over vinden.

bvd,
mkrijt

Verwijderd

Moet het perse een "merk"zijn, er zijn al setjes met radio erin van Mustek voor ong 240 Euro

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Kijk eens op www.kieskeurig.nl
Daar zijn heel veel prijzen te vinden :)

maar zou je niet liever eerst kijken / luisteren wat je koopt?

[ Voor 32% gewijzigd door Blamm op 08-07-2003 11:52 ]

Verwijderd

Op GoT kon ik hier niets over vinden.
Dat zou zondermeer kunnen want dit lijkt me ook niet een vraag die hier thuishoort. Het lijkt me dat 2de hands sites, google en ilse een beter resultaat moeten geven.

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 16:25

megaleo

Special member

Er was pas een setje bij een niet nader te noemen winkel. Het was er dan wel een expert in. :) En die hadden een setje van ik weet ff niet meer welk merk. Voor €149,- staan.
Nou ja daar moet je natuurlijk niet teveel van verwachten, maar misschien wel leuk voor op de camping. :7

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

Sorry, maar dit is een technisch discussieforum. Over aanbiedingen lopen soms wel wat topcis, maar audio koop je door ernaar te luisteren en niet door "de goedkoopste aanbieding" te kopen. Heb je een model in je hoofd en wil je weten wat-ie waar kost, dan is www.kieskeurig.nl een prima website

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.