Toon posts:

[battlefield 1942] het internet op gaat niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
info:

operating system: windows XP
Gforce 2 32 MB: met de nieuwste drivers

battlefield 1942 geupdate met 1.4 patch

the problem:

Hij telt de servers wel, maar als ik in een willekeurige server ga waar nog plek over is, geeft hij of:

data differs from server, connection failed of in het overgrote deel van de gevallen flitst het spel gewoon uit, en zit ik weer terug in windows.

mijn vraag: mis ik een bepaalde patch om met 1.4 op het internet te gaan ofzo? Ik heb 1.4 van een officiele site gedownload, dus ik snap niet helemaal waar het aan ligt.

Ik hoop dat ik genoeg informatie heb vermeld, en anders vermeld ik die alsnog, alvast bedankt.

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-02 15:52

DUX

blijft ook nu voor Oranje

We mogen er vanuitgaan dat je een legale versie van Battlefield hebt? Heb je het probleem van het terugflitsen naar de Windowsdesktop ook in single player?

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

IK heb dit spel gisteren gekocht op aanraden van iemand, maar kan nou niet direct zeggen dat ik er gecharmeerd van ben. Ik knal om de haverklap terug naar windows. Ik heb gepatched naar 1.4.

Iemand een oplossing??

Xp2000
GF4 Ti 4400
geheugen 512Mb
Mobo A7v333
driver 30.87 voor vid kaart

Alle andere games draaien zonder prblemen.
UT2003
MOHAA
UNREAL II
C&C GENERALS etc etc.

Het is de legale versie

Iemand???

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de legale versie ja, singleplayer kan ik gewoon spelen

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
* Switch kan niet lezen |:(.

Welke patch hebben jullie gedownload? De patch van 70MB of die van 29?

[ Voor 88% gewijzigd door Switch op 08-07-2003 12:24 ]

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-02 17:13
ome boe:
Probeer eens een ietwat nieuwere driver voor je videokaart. Bijv. de 44.03

En voor de topicstarter:
Ik zou een ietwat oudere driver proberen voor je GeForce 2. Kijk eens bij Guru 3D en neem dan bijv. eens de 23.11 ( pagina 8 ) van de Detonator drivers.

[ Voor 44% gewijzigd door IceEyz op 08-07-2003 12:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb die drivers gedownload maar het maakte geen verschil, het zorge bij windows zelfs voor instabiliteit, maarja, dat is relatief :)

ik krijg dus ook de foutmelding data differs from server, terwijl ik dus wel de 1.4 patch (70 mb) heb,

iemand nog suggesties?

• IceEyz
  • Laatst online: 14-02 17:13
Data differs from server - krijg je dus als je naar een server connect die geen 1.4 draait of een MOD draait. Probeer ook eens je mobo en chipset te updaten.
Als niks help kun je ook gewoon eens een keiharde reinstall proberen.

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Probeer eens een 3rd party programma zoals Gamespy Arcade of the All Seeing eye (Google). De ingame brwoser van BF1942 is namelijk niet zo heel goed.

Verwijderd

Topicstarter
raar, ik heb hem gereinstalled en nu start ik hem op en flitst hij meteen weer terug, geen foutmelding niks,

waar ligt diiiiit dan weer aan, ik vind dit echt een gigantisch vreemd spel hoor :(

• ufear
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:06
Had ik ook , ging alleen weg toen ik windoze reinstalde ,

Verwijderd

wazig heb nooit problemen mee gehad gewoob geinstalled patch erover, spellen maar, zo te zien ligt bij jouw aan iets anders ik zou sowieso ff reinstallen en van een andere plaats de patch downloaden

• loodgieter
  • Laatst online: 07-01 16:54

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

In het begin had daar ook er veel last van had ook al nieuwe VGA drivers geprobeerd chipset noem maar op en ik had hem overgeclocked, maar nadat ik mijn overclock (die overigens er stabiel onder alles was test na test) terug had gezet had ik het probleem niet meer?
misschien dat iemand van jullie dat heeft?
Pagina: 1