[Outlook XP] Programma toegang geven tot email

Pagina: 1
Acties:

• Dionysus007281
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-07 17:03

Dionysus007281

Spank my monkey!

Topicstarter
Ik heb op een linuxbak PHPGroupWare geinstalleerd, en op de desktop (WXPPro, Outlook XP) heb ik Hamoa geinstalleerd. Dit is een tooltje dat zorgt voor de sync tussen outlook en PHPGroupWare.
Dit tooltje werkt heel lekker, maar Outlook vraagt steeds of ik "een programma toegang wil verlenen tot mijn email-adressen" , met de opties JA-1 tot 10 min., of NEE.
Is er misschien een manier bekend om dit uit te schakelen? Ik weet dat het virussen moet tegenhouden, maar daar heb ik al Sophos voor.
Ik heb gekeken bij MS, en volgens hun is het alleen uit te schakelen als je een Exchange 2K server hebt draaien, wat ik dus niet heb.

[ Voor 2% gewijzigd door Dionysus007281 op 08-07-2003 11:32 . Reden: Type ]

Dual Opteron 248 Nu met Asus X800XT PE @ X850XT PE Server.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:23

momania

iPhone 30! Bam!

Na lang zoeken naar een oplossing voor dit, kwam ik dit topic ook nog tegen, waarin ongeveel hetzelfde gevraagd wordt, maar geen oplossing is.
[rml][ Outlook 2002] Bevestiging versturen mail uit ander prog.[/rml]

Ik heb ondertussen bij MS een interresante site gevonden die gaat over het customizen van de security van Outlook XP. Er geld alleen het volgende:
At this time, to enable custom security settings, your clients must be using Outlook with Microsoft Exchange Server and have either the Mailbox (MDB) or Offline folders (OST) as the default e-mail delivery location. You cannot modify the settings if a client is using a local PST file for a mailbox, or if your organization is using Outlook with a third-party e-mail service.
http://www.microsoft.com/office/ork/xp/four/outg03.htm
Het zal je dus nog niet veel helpen, maar het is iig een goede stap in de richting.
Ik denk wel dat als het in een Exchange situatie moet lukken, dan moet het met een losse client ook kunnen.
Ik zoek ondertussen nog even door ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*