Ik heb hier thuis een situatie van 2 workstations. De specs zijn het zelfde (P4 2.4 / 512 DDR). Mijn PC draaid op Windows 2000 Professional met SP4. Mijn vaders PC draaid op Windows XP Prof met SP1. Ik heb thuis ook een server die draaid op Windows 2003 Standart Server.
Nu wil ik op de server een programma installeren van mijn vaders werk. Dat is Pro-Gen. Kan ik deze op de server installeren zodat mijn vader hem via een snel koppeling kan op starten vanaf zijn PC.
Echter als hij wil saven dat kan dit niet omdat hij niet de volledige rechten heeft
Echter hij zit op zijn PC als administrator en hij heeft zelf de volle rechten gekregen op de server. Het vreemde is dus dat hij wel wil openen maar niet wil saven rechtstreeks.
ServerSpecs:
AMD Duron 1300
128 MB-Ram SD (Kingston 133)
30 gb maxtor
40 gb maxtor
MSI K7Turbo 2
dit draaid op Windows 2003 Server Standart.
google.com liep op niets uit.
knowledgebase van microsoft.com liep ook vast.
[--edit--]
Het helpt ook niet als ik op de server opstart met de administrator account en daarmee probeer te saven vanaf mijn vaders pc.
Nu wil ik op de server een programma installeren van mijn vaders werk. Dat is Pro-Gen. Kan ik deze op de server installeren zodat mijn vader hem via een snel koppeling kan op starten vanaf zijn PC.
Echter als hij wil saven dat kan dit niet omdat hij niet de volledige rechten heeft
ServerSpecs:
AMD Duron 1300
128 MB-Ram SD (Kingston 133)
30 gb maxtor
40 gb maxtor
MSI K7Turbo 2
dit draaid op Windows 2003 Server Standart.
google.com liep op niets uit.
knowledgebase van microsoft.com liep ook vast.
[--edit--]
Het helpt ook niet als ik op de server opstart met de administrator account en daarmee probeer te saven vanaf mijn vaders pc.
[ Voor 7% gewijzigd door Maximus op 08-07-2003 11:31 ]
PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.