Twinmos pc3200 kan niet icm MSI K7N2 Delta-ILSR

Pagina: 1
Acties:

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
Heb bij informatique een systeem samengesteld met athlon 3000+,MSI K7N2 Delta-ILSR, en 2x 256 mb pc3200 twinmos.

Nu beweren zij dat dat niet gaat werken en stellen een vervanging met KINGSTON PC2700 voor ....

Daar ben ik het dus niet mee-eens, en heb zo mijn twijfels aan het incompitable zijn aangezien het zelf in hun aanbiedings upgrade pakket zit.

Meer bekendheid hierover?

edit:
Het meningsverschil ondertussen opgelost in mijn voordeel en dat binnen zeer korte tijd!

[ Voor 24% gewijzigd door zandpaddo op 08-07-2003 11:31 ]

Verwijderd

Ik heb zelf 2x kingston (pc3200) 512 mb op mijn KN72 proberen te prikken. Dit werkt ook niet. Kingston schijnt dit niet te ondersteunen. Dit is terug te vinden op de kinston site. Mijn moederbord draait nu op enkel geheugen.

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:35
@Borrie: heb je een link van dat bericht? Ik kan namelijk niks hierover vinden op de site van Kinston. Ik heb hetzelfde moederbord en zelfde CPU als Zandpaddo en mijn pc loopt steeds vast tijdens gamen. Misschien dat het door het geheugen komt...

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Werkt het niet of beweren ze dat ?!? ..... want voor zover ik weet werken op alle Nforce 2 boardjes de Twinmos pv 3200 reepjes .
De chipset is namelijk de gene die bepaald of hij het leuk vind om met dat geheugen te werken en ik heb ze allemaal al gehad of mee gewerkt EpoX - Abit - Asus en allemaal vonden ze twinmos goed genoeg om te booten.

Iig suc6 met je keuze.....

Turn it off and on again.

Verwijderd

Het werkt idd (helemaal) niet of in ieder geval zeker niet goed, zelfs niet na een bios update. Bij elke PC die ik bouw met een MSI K7N2 bord heb ik dezelfde problemen, of het nou ligt aan de dual channel of niet, het werkt gewoon niet.

Verwijderd

migchiell schreef op 27 August 2003 @ 18:01:
@Borrie: heb je een link van dat bericht? Ik kan namelijk niks hierover vinden op de site van Kinston. Ik heb hetzelfde moederbord en zelfde CPU als Zandpaddo en mijn pc loopt steeds vast tijdens gamen. Misschien dat het door het geheugen komt...

Verwijderd

Kingston (pc3200), ondersteund niet de volgende moederborden voor dual channel:

http://www.ec.kingston.co...&WildCard=&OriginalSysPN=

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 13:15 ]

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:26

makje

Professioneel prutser

Twinmos is door MSI niet getest voor de K7N2 Delta series en de stabiliteit daarvan wordt door MSI dus ook niet gegarandeerd.

Winbond met kingston chips (:?) en Kingmax zijn wel getest en goed bevonden door MSI

9800x3d

Pagina: 1