Toon posts:

MSI K7T PRO2A goed alternatief?

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Iemand ervaring met een MSI K7T PRO2A Socket A/VIA/KT 133 + sound UDMA 100 mobo?
Goed(en goedkoop)alternatief voor de asus en abit mobo's?

Verwijderd

Topicstarter
Jullie kennen de msi toch wel??:D

Verwijderd

Alternatief ? Ik vind hem beter dan mijn Abit !

Verwijderd

Topicstarter
das mooi:)...en wat is er beter aan dan?
stabieler? sneller?
tell me plz....

Verwijderd

stabiliteit ec. hetzelfde maar hij is een stuk goedkoper :)

Verwijderd

Je bent niet de enige die MSI K7T Pro2A overweegt. Ik denk der ook aan. Prijs zou nog wat moeten zakken vindt je niet?

Verwijderd

Maar je kunt geen multiplier veranderen, dus geen mooie overklokverhalen als je hem in huishaalt

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 14:30

^^0nMe

Got Babana's?

Oh, nee, wat is mijn 700@850 dan ?
Ok, nog niet echt om over naar huis te schrijven, maar dat komt omdat ie blijkbaar niet goed genoeg ingekleurd is(hoger dan 8.5x lukt nie)maar er zijn dus wel oc-mogelijkheden

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Sorry voor mijn stomme newbie postings, ik had dus nog nooit van 'inkleuren' gehoord ....

Lijkt me ook wel wat, lukt zoiets vaak? En is het risico dat je de boel kapot maakt erg groot?

Verwijderd

Heb het antwoord niet afgewacht, gelijk mijn pc uit en de duron eruit...

vulpodlood over de streepjes heen, terug in de kast en klaar, gelukkig had ik scherpe ogen.
Overklokken doe ik pas als ik een fatsoenlijke koeler heb, hij is nu bij 650 mhz al 50 graden :(

Verwijderd

Ik heb een msi-k7tpro-2 en die loopt als een tiet, rete stabiel en errug snel. De 2a zal dus nog wl beter zijn.

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:12
Perfect mobo,superstabiel.
Duron 750@990 1,76V

Verwijderd

De 2a zal dus nog wl beter zijn.
Nouja beter, die ondersteund ATA-100. Ik dacht niet (correct me if I'm wrong) dat er verder bijzondere verschillen tussen zitten.

Heb zelf de MSI K7Tpro2
Pagina: 1