Ik wil graag van 100 gebruikers van outlook graag ieder een eigen pst-bestand maken. Ik kan wel 1 voor 1 al die 100 mailboxen openen en dan exporteren naar pst-bestand. Maar kan je dit niet bijvoorbeeld doen met een andere programma waar je dit veel sneller kan doen? of bestaat er een optie zelf in exchange?
exmerge kan het wel geloof ik.
Money for nothin' and your chicks for free
WOS --> Software Algemeen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
ExMerge moet je hebben, die kan precies doen wat jij wilt. En eventueel ook weer terugzetten!
He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
1 antwoord.. heb je al getestVerwijderd schreef op 08 July 2003 @ 11:29:
Als je bijvoorbeeld 1 mailbox gebackupt hebt met Exmerge. Kan je die PST-bestand ook gewoon importeren in outlook of moet dat persee via Exmerge?!
Nog een andere vraag maak Exmerge 1 grote PST-bestand of gaat die bij elke mailbox 1 PST-bestand aanmaken?!
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
Ja je kunt die PST bestanden gewoon importeren.Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 11:29:
Als je bijvoorbeeld 1 mailbox gebackupt hebt met Exmerge. Kan je die PST-bestand ook gewoon importeren in outlook of moet dat persee via Exmerge?!
Nog een andere vraag maak Exmerge 1 grote PST-bestand of gaat die bij elke mailbox 1 PST-bestand aanmaken?!
Exmerge maakt meerder PST files voor je.
Money for nothin' and your chicks for free
De pst bestanden die met Exmerge gemaakt zijn kan je met Exmerge of Outlook importeren.
Standaard maakt Exmerge per postbus een PST aan en geeft deze als naam <aliasname>.PST
Voor het importeren is het noodzakelijk, dat de pst files de aliasnaam hebben, anders zegt exmerge dat hij het pst bestand niet kan vinden.
Hou er wel rekening mee, dat de gemaakte PST bestanden meestal groter zijn dan de grootte op de server, dit komt doordat de volledige mail in een pst wordt gezet en niet zoals exchange doet alleen een verwijzing naar het mailtje.
Je dient trouwens wel rechten te hebben op de mailbox op de exchange server om exmerge te gebruiken en voor zover ik weet dient op de exmerge pc ook outlook geïnstalleerd te staan. Indien je een NL talige outlook gebruikt, dan moet je ook een aantal aanpassingen doen in een ini file (o.i.d) van exmerge.
Standaard maakt Exmerge per postbus een PST aan en geeft deze als naam <aliasname>.PST
Voor het importeren is het noodzakelijk, dat de pst files de aliasnaam hebben, anders zegt exmerge dat hij het pst bestand niet kan vinden.
Hou er wel rekening mee, dat de gemaakte PST bestanden meestal groter zijn dan de grootte op de server, dit komt doordat de volledige mail in een pst wordt gezet en niet zoals exchange doet alleen een verwijzing naar het mailtje.
Je dient trouwens wel rechten te hebben op de mailbox op de exchange server om exmerge te gebruiken en voor zover ik weet dient op de exmerge pc ook outlook geïnstalleerd te staan. Indien je een NL talige outlook gebruikt, dan moet je ook een aantal aanpassingen doen in een ini file (o.i.d) van exmerge.
[ Voor 47% gewijzigd door Luppie op 08-07-2003 13:02 ]
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
is allemaal duidelijk....
bedankt voor jullie reacties !
bedankt voor jullie reacties !
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 13:20 ]
Pagina: 1