Hoe vind ik ik een PHP-programmeur?

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• paultjeb
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

paultjeb

Man, wat 'n boudel!

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem:
Ik zoek een full-time PHP-programmeur, maar geen afgestudeerde ICT-er. Bij uitzendburo's zijn erg veel HBO-ers, maar dat is dus niet wat we zoeken, gewoon iemand die erg goed is in PHP.
Waar zou ik kunnen kijken?

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:15

samo

yo/wassup

je zou bij mij thuis kunnen kijken...

modbreak: stuk geschrapt waarbij je de bezoekers van dit forum op wilde zadelen met allerhande ongewenste spam en ander geneuzel. kap daar mee

[ Voor 65% gewijzigd door curry684 op 08-07-2003 10:26 ]

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:08
In de krant advertentie zetten?

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-06 10:37

OZ-Gump

terug van weggeweest

PaultjeB, ik zou zeggen ga het net op en kijk op pagina's waar mensen hun CV achterlaten, zoals bijvoorbeeld monsterboard, jobtrack of stepstone. Hang een briefje op in de lokale supermarkt of vraag eens rond in je vriendenkring of ze niet iemand kennen die 'goed is met computers'. Als je die gevonden hebt, heb je een ingang in de groep computerkenners in de buurt. Daar zit dan ook vast ergens iemand bij die goed kan PHP'en, of ze kennen wel iemand die dat kan.

Verder is zelf aan de slag natuurlijk veel leuker :p

My personal website

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Waar je kunt kijken? Niet hier iig. Reclame maken kan via reclame (at ) Tweakers (dot) net. Misschien vind je wat met een banner hier?

Succes ermee :)

Ps. samo-arne Het lijkt me niet zo'n fijne suggestie :) Als ik klachten krijg van P&W'ers dat ze ongevraagde mail krijgen, dan reageer ik daar meestal niet zo lief op :)

Dit topic is gesloten.