Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier met een ander probleempje (ipv dat ik geen goeie foto's kan nemen ;) ), mijn DCS-u10 heeft namelijk een gaar knopje en nu wil ik hem voor RMA op sturen. Alleen weet ik echt neit hoe of wat er in een formulier met RMA moet komen en hoe ik hem op moet sturen. Dus graag even een reactie waarmee ik dit kan uitvogelen. Search heb ik al gebruikt maar dar stond niks in over het verpakken.
ik heb net een a4tje uitgeprint met daarop, al mijn naamgegevens. Codes van het toestel, aankoopsdatum en waarom hij het niet meer doet. Maar hoe moet ik dit dat naar sony (badhoevedorp sturen) ? Snel hulp nodig want ik moet hetm voor 12 uur op de post doen...

• antimute
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-02 17:15

antimute

Developer

Aanvragen RMA - nummer voor een defect artikel

U ontvangt een RMA (Retour Met Autorisatie) aanvraag formulier per fax of
download deze hier. Deze moet u ingevuld terugfaxen of mailen.
Op dit aanvraag formulier moet het volgende zijn ingevuld:

Eigen gegevens (telefoon- + faxnummer vermelden).
BDCC artikelcode.
Serienummer (duidelijk vermelden).
Artikel omschrijving
Factuur- en / of Pakbon- en / of Ordernummer.
Klachtomschrijving (duidelijke omschrijving vermelden).
Indien één van bovenstaande velden niet of niet duidelijk is ingevuld, wordt de aanvraag niet
in behandeling genomen. Artikelen onder de € 12,- komen niet in aanmerking voor een RMA aanvraag.

Als de aanvraag conform onze voorwaarden is dan krijgt u een RMA nummer teruggefaxt.

Op elke doos moet het RMA nummer duidelijk zichtbaar zijn.
De artikelen moeten verpakt zijn in de originele verpakking inclusief alle originele toebehoren
zoals kabels, gebruiksaanwijzing en drivers.
De artikelen moeten goed verpakt in een stevige omdoos en voldoende gefrankeerd zijn.
Op elk artikel moet een klachtomschrijving bevestigd zijn zonder dat het artikel daardoor beschadigd
kan worden. HDD's, geheugenmodules en processoren in antistatische verpakking.

Gevonden op google door "Sony RMA" in te tikken.

i9 9900K, ASRock B365 Phantom Gaming 4, 32GB DDR4, EVGA RTX3070Ti XC3 ULTRA GAMING

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 10:44
langsbrengen bij Sony in Badhoevedorp zal sneller gaan.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400