ik wil graag een filmpje van mijn digicamera opnemen op een videoband. Is dit mogelijk en wat is de simpelste en beste manier om dit te doen.
Kom zeg, wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je de search al gebruikt, want dit is echt al zooo vaak voorbij gekomen..
hangt ook een beetje af van wat voor spullen je in/aan je computer heb hangen ...
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
nou nou.. daar heb je geen pc voor nodig beetje DV cam kan dat gewoon .. oftewel RTFM..
Idd... Read The Fine Manual
Kijk, een beeeeeeetje moeite doen om ergens achter te komen is nooit verkeerd he? Zo ontwikkel en krijg je ervaring
Me dunkt dat deze binnen luttele seconden op slot gaat...
Me dunkt dat deze binnen luttele seconden op slot gaat...
[ Voor 18% gewijzigd door SkyStreaker op 08-07-2003 09:47 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Neem een tulpkabel (je weet wel, zo'n gele) die bij de digicamera geleverd zit en sluit hem aan van video-out naar scart-in (met behulp van een scart connectort) op video. De audio (met die rode / witte connectors) sluit je ook aan van audio-out naar dat scart connectortje op de video.
Daarna opnemen maar
[ Voor 12% gewijzigd door Paquito op 08-07-2003 10:30 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()